Ona kalbimi açarak hata yaptım diye sırf kendime küsmem gerektiği için küsmemiş olmamın zoruma gitmiş olması normal mi?

Ne yaşıyorum bilsem cevabını da bulacağım

Ona kalbimi açarak hata yaptım diye sırf kendime küsmem gerektiği için küsmemiş olmamın zoruma gitmiş olması normal mi?
Cevapla