Kızlarda bizim gibi karşı cinse güvensizlik mi duyuyor?

Şimdi gençler neden evlenmiyoru kendime sordum en büyük neden güvensizlik bir kızla evlenip aldatilmamak çok zor gibi geliyor kızlara güvenmiyorum, bunun nedeni de lisede ve üniversite de kızların özellikle 2 den fazla sevgili yapmalariydi şimdi ise kızlara olan talep aşırı derecede arttı artık güzel olmayan bir kız bile aşırı derecede ilgi görebiliyor sevilebiliyor. Yani ben kendimden örnek vereyim çok yakışıklı ve güçlü değilsem bir kıza güvenemem gibi bir düşünce var kızlar da da bu düşünce var mı?
Kızlarda bizim gibi karşı cinse güvensizlik mi duyuyor?
Cevapla