Kızların güvensizliği iki yüzlülük değil mi?

Her güvensizliğin altında bir yaşanmışlık yatar. Güvensizlik ve ön yargı bize haksızlık değil mi?
Güncellemeler
+1 yıl
Olayı ilk sefer ile ikinci sefer olarak kabul edelim, İlk seferde güvenmiş ve hayal kırıklığına uğramış diyelim. Sonra biz çıkmışız karşısına ve ön yargı ve güvensizlik yapıyor. Bu bize haksızlık değil mi? Ben nasıl inanayım bana ilki kadar değer verdiğini yahut sevdiğini
Kızların güvensizliği iki yüzlülük değil mi?
Cevapla