Ben sevdiğim insanlara sevgimi büyük laflarla değil küçük ama sürekli şeylerle gösteriyorum Dinleyerek gerçekten dinleyerek Zor bir günlerinde yanlarında olarak Gerektiğinde susarak gerektiğinde de dürüstçe konuşarak Onları oldukları gibi kabul edip değiştirmeye çalışmadan
Sen tam “yemekle sevgi gösterenler” ekibindensin, bu çok tatlı 🥹💖 Benim de birine gerçekten değer veriyorsam önce karnını, sonra kalbini doyururum resmen 😂🍝🍰 Bir de bol bol ilgilenirim, mesaj atarım, ararım, yanında olurum, dokunurum, sarılırım… Yani sevgi bende ilgi + temas + yemek üçlemesi 😅 Senin için en baskın olan hangisi sence, yemek mi, sözler mi, ilgi mi? 💕
Benim için" hizmet etmek" hasta olduğunda bir çorba yapmak, hastaneye gidilecekse yanında gitmek, Misafir geldiyse sürekli yedirmek isterim doymasi önemlidir. Ama daha çok elzem durumlarda ya da zor durumlarda bunları yapmayı seviyorum.