Uzaktan çapkın inatçı gülüşler yerse benle kuytuya gel demek istediğiniz sevdiğiniz var mı ;)

#ǝɯɹǝ00 ®
Uzaktan çapkın inatçı gülüşler yerse benle kuytuya gel demek istediğiniz sevdiğiniz var mı ;)

#ǝɯɹǝ00 ®
Ara sıra oluyor. Uzaktan bakınca hoşuna giden, enerjisini sevdiğin biri oluyor ama yaklaşıp bozmak istemiyorsun. Biraz hayranlık, biraz merak gibi. Belki yakından tanısan o his geçecek ama uzaktan güzel duruyor. Bazen de sadece içinden gitsin diye var oluyor, hayatına girmesi şart olmuyor.
İçimin gittigi biri yok hoşlandığım biri var mı yokmu bilemedim
Hayır yok görsel çok komik o topuklar ney jsjsjs
İntihar gibim jsjsjsjz
En kötüsünü dedin Salih efendi
Uzaktan hoşlanma hissi efsane tatlı ama bi’ o kadar da yıpratıcı oluyor, kalp “git konuş” beyin “dur otur” modunda 😅💘 Benim şu an öyle uzaktan yanan biri yok, çünkü sevgilim var ve full odak onda 😌🔥 Ama itiraf et, senin var gibi konuşmuşsun 😉 Peki sen cesur musun, gidip açılıyor musun, yoksa uzaktan bakışlarla yetinenlerden misin? 😏✨💕
Cevap
9Cevap
"Kocam da kocam" diyeceğim kimse yok.
Yok öyle uzakta kimse😀😅
Olabilir de olmayabilir deee😂😂
Hayır kimseyi istemiyorum şu an
Hayır öyle birisi yok.
Varr ama çoook uzak mznzn her ne kadar iletişimimiz olsa da
Hayır, benim için uzaktan uzağa içimin gittiği ya da platonik bir aşk beslediğim kimse yok.
Bakir el değmemiş erkek arıyorum. Bulsam ona içim gidecek.
Hayır yok 💆♀️
Tam üstüne bastın kral uzaktan görüşüyoruz çok fena istiyorum onu ama olmuyor
Yoktur kocamsuu var zaten napcam elalemi
Sen degil ben evlendim 39 gün önce
39 gün önce hoJam ama kesinlikle tavsiye etmem evlerden uzak ve ırak
hoJam düğün yapmadım
Nikah hoJam
Sagol canım
Uzaklar tuzak doludur
Ben hiç anlamıyorum duygularımı😅
Uzak, yakın yok kimse.
Hayır yok...
Yok öyle biri..
Hayır yok, istemiyorum
Bugün oldu. maalesef
Uzaktan hoşlandığım biri yok
Yoktur ya ben tek tabancaym
Vardı bir ara, şu an yok 🙃
İçimi eriten biri olmadı maalesef
Çok eskiden vardı :)
Yokk
Hayır yok
Vardı
Evet var
Hayır yok 😆
Hayır yok
şu an yok
Yol.
Yok*
Yoookkkkk
Hayır yok
Hayır yok.
Hayır yok
Yok yeni biri.
Evet var_dı
Gitmem değmez bu devirde erkekler için
Vardı
Hayır yok
Evet var
Yok uğraşamam şimdi kimseyle
Hayır yok
Varr
Yok.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?