Nişanlım ilgisizleşip kavga çıkarınca nişan atıldı, hiç üzülmemek normal mi?

4 aylık nişanlıydım. Nisanlimla görücü usulü tanıştık çok peşimden koştu 2 yıl boyunca en sonunda evet dedim her istediğimi yaptı ben onu sevmiyordum ama mantık evliliği yapmak istedim. Ama son 2 aydır bana ilgisizdi buluşurduk mesaj atardı ama arayıp konuşup sohbet etmezdi. Son 1 aydirda eften puften sebeplerle kavgalar çıkmaya başladı. Asla hatasını kabul etmek istemedi rahatsız olduğum ne varsa bilerek yaptı ve en sonunda Nişan atıldı. Ama ben atmadım vicdani yükü onun üzerine almasını istedim. Sebebini anlamadım ama hiç üzgün değilim sadece kafam çok yorgun geleceğe umutla bakıyorum vicdanım rahat sizin bu konuda her iki taraf içinde yorumlarınız neler. Bu arada tum ailesini insatagramimdan çıkarmama rağmen ablası storilerime bakmış. Hangi kafayı yaşıyorlar bilemedim biri anlatabilir mi?

Nişanlım ilgisizleşip kavga çıkarınca nişan atıldı, hiç üzülmemek normal mi?
Cevapla