Nişanlım tam bı odun. Kalbimi kırıyor ve beni suçluyor bana karşı hep emrivaki. İlk zamanlar böyle değildi. Neden sonradan değişti?

Çok üzülüyorum kiriliyorum ona dile de getiriyorum ama o beni suçluyor hâla. İlk zamanlar sevgiliyken beni kırmamak için çok uğraşırdi ama şimdi emrivaki tavırlar. Ben çok nahif bı kızım ama o beni hep kırıyor : /
Nişanlım tam bı odun. Kalbimi kırıyor ve beni suçluyor bana karşı hep emrivaki. İlk zamanlar böyle değildi. Neden sonradan değişti?
Cevapla