Nişanlımla aram hiç değil ve çoğu şeyi değişti sizce nerde hata yaptım?

7 aydır nişanlıyız nişanlım ilk tanıştığım aylar çok iyidi öyleydiki üstüme titrerdi tek hayatı tek düşüncesi bendim gibi o ara ailesiylede pek yakın değildi görüşmüyordu ve bir dediğimi iki etmedi sorun sadece bendeydi ilk zamanlar zordum ona karşı ve sürekli peşimden gelen oydu sonra bu son 3/4 aydır bi tuhaf oldu nezaman kavga çıksa hep önceki yaptığım şeyleri katmaya başladı zaten sen bana hiç ilgi göstermedin zaten senin içinden hiçbir şey yapmak gelmedi vs vs neyse şu an benden çok görüşmediği ailesi ilede görüşüyor ve bugün yine tartıştık ufak bi sözümle mesela direk sinirleniyor kavga çıkıyor bugünde sebebi sensin dedi sen bana hep öyle davrandın bende bu hale geldim dedi. Birde son zamanlar maddi sorunu var düğünü falan düşünüyor Kavga büyüyüncede seninle ilk tanıştığımda ciddi değilim nişanlanmayalım deseydim ayrılırdın dedi çünkü ben ona ciddiysen devam edelim değilsen etmiyelim demiştim. Böyle diyince sanki benim etkim ile nişanlanmış gibi hissettim ağlamaya başladım bu sefer ağlayınca oda ağladı sonra sakinleştirmeye çalıştım olmadı en iyisi git dedi gittim napabilirim sizce hatam nerde olmuş ya da o niye böyle oldu?

Nişanlımla aram hiç değil ve çoğu şeyi değişti sizce nerde hata yaptım?
Cevapla