Çok kırmak ta istemiyorum, ama saplantılı bir tavrı var. Ne yapsam?

Çok kırmak ta istemiyorum, ama saplantılı bir tavrı var. Ne yapsam?

Bunu net, kısa ve duygusuz yapmak zorundasın. Çünkü saplantılı insanlar umut gördükleri tek bir kelimeye bile tutunur. Ama aynı zamanda hakaret etmeden, net ve sınır koyan, soğuk ve kapatıcı bir tavrın olmalı.
Saplantılı aşıklardan kurtulmanın yolu ağır ağır soğutmaktır. Süre uzayabilir ama kesin çözümdür.
Takıntılı aşık zor bir durum, yıllar önce yaşamıştım ve zor kurtulmuştum..
Mersi..
Bu durumda en önemli şey senin huzurun ve güvenliğin 💔 Önce niyetini net, sakin ve açık bir dille söyle: artık devam etmek istemediğini, yazmamasını rica ettiğini belirt 🙏 Sonra da kararlı ol, cevap vermemeye başla. Gerekirse numara engelle, sosyal medyada da sessize al ya da engelle 🚫 Pişmanmış gibi davranırsan umutlanır, o yüzden netlik çok önemli. Daha önce böyle ısrarcı biriyle karşılaşmış mıydın peki? 💬
Cevap
8Cevap
direk engelle
Açıkça istemediğini söyleyebilirsin eğer laftan anlamazsa engelle bence.
"Dördüncü olmaya razıysan, gel" de kaçsın😏
Bwnce engellemelisin, saplantılı tipler hep sıkıntı olur. Psikolojik şiddet resmen
soguk yap
Mesajlarına geç cevap ver.
Gözlemlediğim şey yeni birine takıntılı olduğu zaman eskiyi bırakıyorlar. Soğut kendinden
Cevap verme bir yerde yazmayı bırakacaktır
İlginç ben soğuk yapan erkeğe asla yazmam
Yasal yollara başvurmak gerekir
Şikayet et
Engellee
Karım duydu de
Şikayet et gitsin.
Dede totondaki kıllar ağrımış hala ne diyon la git namaz kıl imana gel
Kırcaksın
Engel at
engelle
Korkunç
kırmak istemiyom ne ayrıl cabuk
Kaç yasindaki
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?