Kadınlarda eğlenilicek evlenilecek erkek ayrımı yapıyor müdür?

Kadınlarda eğlenilicek evlenilecek erkek ayrımı yapıyor müdür?

Erkekler karşılarındaki kadına göre hayal kurarlar. Bu yüzden eğlenilecek ve evlenilecek olarak ayırırlar.
Kadınlar ise hayallerine göre bir ilişki ve erkek seçerler o yüzden reddedilen erkek çok iken reddedilen kadın pek yoktur.
Rahat kızlar genelde kendileri gibi rahat adamlarla rahat ilişkiler peşinde olur. Edepli kızlar da evlenene kadar kendini saklar ona göre biriyle evlenir.
Bence kadınlar bunu oturup bilinçli bir liste yaparak ayırmıyor ama içten içe ayırıyor. Ben de öyleyim mesela. Her erkekle aynı yere koymuyorsun kimseyi.
Eğlenilecek erkek daha çok anı güzel kılan, güldüren, flörtü iyi olan biri oluyor. Yanındayken keyif alıyorsun ama yarınlara dair bir şey hayal edemiyorsun. Evlenilecek erkekte ise başka bir şey arıyorum: güven. Sözünde durması, zor zamanda kaçmaması, net olması… Yanında kendimi rahat ve güvende hissetmek istiyorum. Ben şuna bakarım
Konuştuğu gibi mi davranıyor?
Beni gerçekten ciddiye alıyor mu?
Hayatıma dahil mi, yoksa sadece boşluk dolduruyor mu?
Bir erkek hem eğlenceli hem de evlenilecek biri olabilir ama bunu herkes başaramıyor. Benim için asıl fark şu, yanındayken içim rahat mı, yoksa sürekli bir şeyleri mi sorguluyorum? İçim rahatsa, işte orası evlilik tarafı.
Düzenli bir işi olması, sorumluluk sahibi olması, duygusal olgunluğa sahip olması, öfke kontrolü olması, ince düşünceli olması, vizyonlu olması. Benim liste uzar gider.. diğer soruna gelecek olursam, kadınlar eğlenecek ve evlenecek erkek ayrımı yapmazlar. Sevdiği her erkeğe gelecek gözüyle bakarlar.
🙏
Kriterler belli aslında birçoğumuz biliyor uzun boylu yakışıklı kaslı ve maddi anlamda tatmin edecek erkek arıyorlar onun dışında uyum ortak fikirler konuşma eğlence gibi özelliklerde hemfikir olmaları lazım
Bence çoook kişi yapıyor bu ayrımı ama her kadın yapıyor diyemem 🥲 Eğlenmelik diye gördüğü adama güvenmiyorsa, sorumluluk almıyorsa, hayat düzeni yoksa “evlenilecek” kategorisine zor geçiriyor. Evlenilecek erkek deyince; güven, saygı, istikrar, şefkat, emek, kriz anında kaçmayan adam geliyor akla 💍 Peki sen kendini hangi kategoriye daha yakın görüyorsun, eğlenilecek mi evlenilecek mi? 😏
Cevap
9Cevap
"İşi, parası, evi var mı?" diye soran kızın babası haklı.
parasına ve tipine göre seçerler. bir de boyu
Belli kriterlerimi askıya aldım insaniyet yeterli
Her kadının isteği ve tercihi farklı olur bu konuda net bir cevap vermek veya şunu ister bunu istemez demek mümkün değil Çünkü biz her ne kadar öyle olmazsa şöyle olmaz desek de bazen kadınların istek ve tercihleri bambaşka olabiliyor
Yapıyor tabi. Eğlenilecek adamla evlenilemeyeceğini bilmeyenin canı yanar. Çünkü öyle adam ya evlenmez, ya da aldatır. Kadın erkek farketmez, evlenecek olgunlukta değilse evlenmemeli
Tabiki ediyoruz , etmeliyiz de her erkek es ya da baba olma vasfında değildir , öncelikle sabit bir işi olmalı , vicdanlı ve sahiplenici olmalı , herşeyden önce saygı ve sevgi dolu olmalı
Evet yapıyoruz sbsb ben her şeyine dikkat ederim özellikle zeka karakter çok önemli ömür boyu birlikte yaşayacağım adam sorunlu biri olsun istemem.. Genelde biz kadınlar sevince bazı şeyleri görmezden geliriz (mesela bazı kadınlar için karakter bazıları için dış görünüş, statü , meslek kazancı gb gb.. tüm kadınlar için durum aynı bu o kadının evlilikten beklentisine ve o adamı ne kadar çok sevdigine istediğine göre değişir.)
anladığım kadarıyla etmiyor burada hep görüyorum kocam bana şöyle böyle yapıyor diyolar niye evlendin böyle birisiyle diyince tık yok
Para para daha çok para. Gerisi kendi uydurdukları yalanlar. Önce para sonra karakter tip vs gelir kadınlar için.
Evet yapıyoruz ayni sizin gibi erkekler gibi yani kimi ciddiye alıp kimi almamalıyız dikkat ederiz ona göre davranırız.
Öyle bir seçmece olsa herkes mutlu olurdu ki maalesef en vasıfsızlara aşık olup evleniyorlar 😄
Ciddi ve sağlam karakterli adam gibi adam dikkat çeker.
Yaparlar da yapmak pek işe yaramaz kalbini attıran kimse ona verir gönlünü en sonunda
Yapıyor bizden fazla hemde baya iyi suzerler senin tipine saçına başına yürüyüşene giyimine Parana işine dinine karakterine okuluna ailene burcuna her şeyine bakarlar biz erkekler gibi değiller yani ama en çok tipe bakarlar %100
paraya ve tipe bakarak ama kimse gelip sana burada bunu yazmaz. adamlık güven falan filan sallarlar
Her şey ağızdan çıktığı gibi yapılabiliyor olsaydı.
Şu sözü yazmış olmazlardı diye düşünürüm hep.
“Lafla peynir gemisi yürümez.”
Aşık olmuşsa o kadın en yanlış tercihi yapar 😄
Guclumu beni koruyabiliyormu caliskanmi cimrimi degil mi bu tarz şeyler onemli
Statü ve para genel olarak ha bir de tip
Sözünün erimi ona bakar.
Herkesin kriterler farklıdır
Romantik güven verici olgun erkekler
Dad body kal damar cerrahı akademisyen ve Dr. 💋
Hiçbir özelliğe bakmıyoruz
Doyurabilir mı
bence hayir
ne kadar umursamayan erkek varsa onları seçerler
boyuna posuna parasina karakterine
Para para para ve yakışıklı olması
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?