Hiç bir işaret almadığınız bir hatuna -çok da derin duygular besliyorsunuz- adım atabilir misiniz beyler yoksa ilk adımı duygusal olarak ondan mı beklersiniz? İlla bi göz göze gelme, ufak bi temas mı beklersiniz yoksa her şeye rağmen duygularımı açarım mı dersiniz?
Peki kızlar, siz içten içe belli ettiğiniz birmin size açılmasını mı isterdiniz, yoksa sürprizleri sever misiniz?
Duygusal anlamda ilk adımı kadın mı atmalı sizce yoksa gözünü karartıp erkek mi atmalı?
İlk adımın kişisi yoktur kadında erkekte atabilir. Ben sıklıkla beklememeyi tercih ederim. Biraz burcumun etkisiyle önce arkadaş olmayı denerim, arkadaş olamıyorsam zaten o ilişki yürümez ama konuşabiliyorsam iletişim kurabiliyorsam ve evet bir şeyler hissediyorsam açılırım ya. Bunda çekinecek kaybedecek bir şey yok. Mesela son ilişkim biraz fazla bekleyerek geçti boşuna vakit kaybettirmişim ilişkiye bekleyerek dedim, o yüzden hep yaptığım gibi bam bam bam direk tanıyıp sonra niyetimi söylemek tercih ettiğim yol.
Kadın sinyal vermiyorsa o iş yaştır denir genelde … doğrudur …
Ama ben adım atarım … karşıya hissimi söylerim … ilgimi çektin … gibş küçük bir şeyde olsa bu …. Söyleme imkanı ortamı oluştuğunda anlık geri bildirim veririm … sonra beklentim olmaz… ondan sonra olan olur…
kadın isterse olur hep … erkek eylem yapsa bile o bile kadının isteği ile bir anlam kazanır
erlek yaptım ettim der ama kadın seçmiştir karar vermiştir yapmıştır aslında
Bazı şeyler açıkça söylenmez. Bazen konuşurken bile onun yüreğini duyabilir , zihnini okuyabilir ve sormadan cevabını alabilir , insan. duygusal anlamda erkek atmalı o adımı. Ama kadın da o adımı atması için kapıyı aramalı. Diğer türlü , zaten soru sorulmasa da cevap alınır.
Bu işin bence tek doğrusu yok, kimde cesaret varsa o atsın ilk adımı 😌✨ Ama kendi açımdan konuşursam, ben sinyali veririm, net belli ederim; göz göze gelme, ufak gülümseme, hafif laflama… Son adımı ise karşıdan beklerim 💬💘
Sürpriz itirafları seviyorum ama tamamen sıfır işarete gelen itiraf bazen ürkütebiliyor. Sen daha çok hangisisin, bekleyen mi, direkt dalan mı? 🧐💕
Zaten hanımlar kraliçeler prensesler ilk adımı atmaz olan bizim gibi garibanlara oluyor ilk biz adım atıyoruz ama ilk adım attığımız için bizi basit sanıyorlar çünkü birçok hemcinsim de öyle yapmış oluyor bu da bizi kötü gösteriyor
Hiçbir yakınlık ya da duygularıma karşılık hissetmeden birine açılmam, bunun yerine ilgimi hissettirir ve ilgime karşılık beklerim. Hislerime karşılık hissettiğimde de açılmaktan çekinmem. Bu hayatta en çok pişman eden şey, yaşanma ihtimali varken yaşanamayan şeyler.
Beğenip, hoşlandığım bir kadın ile iletişim kurmaya, çalışırım ve genelde de başarırırm. Çünkü kendimi biliyorum. Adam gibi adamım, akıllı, sevgi dolu ve aşık...