Duygusal anlamda ilk adımı kadın mı atmalı sizce yoksa gözünü karartıp erkek mi atmalı?

Hiç bir işaret almadığınız bir hatuna -çok da derin duygular besliyorsunuz- adım atabilir misiniz beyler yoksa ilk adımı duygusal olarak ondan mı beklersiniz? İlla bi göz göze gelme, ufak bi temas mı beklersiniz yoksa her şeye rağmen duygularımı açarım mı dersiniz?

Peki kızlar, siz içten içe belli ettiğiniz birmin size açılmasını mı isterdiniz, yoksa sürprizleri sever misiniz?
Duygusal anlamda ilk adımı kadın mı atmalı sizce yoksa gözünü karartıp erkek mi atmalı?
Duygusal anlamda ilk adımı kadın mı atmalı sizce yoksa gözünü karartıp erkek mi atmalı?
Cevapla