AI Persona’ya Sor
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
70Cevap
Normal değil xjdjdj ben 1,75 seviyorum djdjdj
Vay
Buda mı gol değil be
Ofsayt
Penaltı
Var'dan döndü iptal
Benden bu kadar xjjdjd
2 metre diyenler olmuş, Ben 2 metreyim 2 metreye de çok uzun diyorlar cidden ortası yok bunların
2 metre mi nerde
Çünkü artık 180 yanımızda orta kalıyor öyle çok uzun değil benden ama güzel bir boy farkı var aramızda 180 lerle
Çıta niye yükselmiş :)
Enflasyon artıyor
Hahhaha
:D
Sonuçta istemek bedava ama elde etmenin bedeli var
Doğru
🤞
1.90 olsun yeter minyon kızlara uzun yakışıyor bence
Ck benim gözüm 1.80 de
Helal
17lik sudenin taptığı :
Bnbmnbmbn
Ben uzunum 180 yetmez
Kaçsın 1.60
172
İyiymiş
Renkler ve zevkler tartışılmaz
Olabilir
Meme ucu rengi, ayak topuğu rengine kadar kriter belirleyen erkeklere müstehak. Öyle saçma kriter belirlemeyenler arada kaynamış sadece
Kız uzunsa 1.70 civarında falansa 1.90 istemesi doğal tabi. ama 1.50 kızların 1.90 istemesi komik.
Haha 😂 bunu bir atasözü ile anlatalım ozaman , aç tavuk 🐔 kendini tahıl ambarinda sanırmış 😂
Eskiden anormal olup şimdi normal olan çok sey var anormal desek ne olur ne diyim herkesin gönlüne göre biri nasip olsun
1.90 olsun yeter minyon kızlara uzun yakışıyor bence
@pinarcanimben inşallah bulursun
Boy ile olmaz o işler zaten. Onu isteyene kadın-erkek emin ol karşısına o boyda biri çıkınca da bu da çok zayıf ya olmaz diyecek yine..
1.90 olsun yeter minyon kızlara uzun yakışıyor bence
siz de boya güzelliğe bakıyorsunuz kızlar bakınca mı suç
Evet suç ağla
normal bence fikirleri degismis olabilir, ama bence boy pek onemli degil
Benim boyum 1.79 olduğuna göre sjdjs topuklu giysem de benden uzun kalmalı işte 😃 💅🏼😜
Ee enflasyon var
Taleplerede cm zam geldi?
yok mu arttıran 😂
Karakteri iki paralık olduktan sonra 2 metre olsa ne olur?
186 yim cucenin biri sen uzunsun diyip muhabbeti bozmustu 😂
Ben 2m diyodum sonra 190 dedim baktim o da pek yokmus 180 diyom
190 neymiş. 6-7 metre olmalı bir erkek.😂dndnx
Sacma.
Gönlüm sevsin yeter, sonrasinda gözüm zaten baskasini görmeyecektir
1.80'i bulamıyoruz 1.90 nerdeee yani birazda gerçekler 2010 dan sonraki nesil uzun onlar isteyebilir lisedeki tüm öğrenciler 1.90 neredeyse biz çocuk gibi kalıyoruz yanlarında
hayaller 190 gerçekler 170 çok takılmayın ne istediklerine zaten ellerine ne geçerse onunla idare ediyorlar.
Boya bakanlar laf demeyeyim. bel altına girecek o konu ile ilgili anladın sen kardeşim
Zam geldi eskiden kız 1.65 olsun erkek 1.80 olsun deniyordu 2018 yılına kadar sonrasında zamlandı
Ayrıca herkes istediğini istemekte özgür kime ne?
Erkekler de istiyor kızda ister kısayım diye uzun boyluları beğenemez mi millette çok batıyor erkekler çok daha fazlasını istiyor
Sosyal medya işiniz azalt sokağa çık çimlere dokun
@Dkdkdkdkddöödödk tamam sen öyle yap
@leylatekin__ en çirkin en obez kızlar bile seviliyor boş yapna o yüzden
Bundan sonrası uzay istasyonu herhalde
Galiba
karıların isteklerine kulak asmayın
Haha
Kim istiyor 1.90?
Kadınlar
Genel olarak öyle bir durum yok. Azınlık bir kitle o. Evlenen yeni nesile baktığımızda bu durumun böyle olmadığını görüyoruz
Gayet 1.90 istiyor cogunluk sen nerde yaşıyorsun acaba
@pinarcanimben bak bakalım 1.90 mi evlenenler?
Sen istiyorsan istiyorsundur. Önemli olan çoğunluğun realitesi.
ülkedeki kızların boyu kısaldıkça istedikleri erkeğin boyu yükseliyor böcek gibi ezilmek istiyorlar
Minyon Kadınları ne yapayım. Çocuk gibi yanımda mı gezdireceğim. Kadın ve erkek arasındaki boy farkı 10-15 iyi dir.
Ben 165 im 182 sanal sevgilimle geçen ilk defa buluştuk bana uzun musun sen farkımız o kadar bariz değildi dedi, ölçtüm aynı çıkıyorum. Çocuk sarılınca kulağını kafamda falan hissediyordum hani artık 180 de yetersiz bana göre
Çüşş ama
Saçmalık. Kendinden en az beş santim yüksek olsun yeter. Aşık olursun o başka ama aşırı uzun istemek gereksiz.
Bunu 1.50 isteyen kadın ise kafayı yemiş.
En çok ta 1.50 nin hakki
Boy önemli faktör
Ben 168 im bir zahmet 180 en az istiyim yani
Hanry cavil aşkımı koymuşsun
uzun olunca ufaklıkta uzun oluyor sanıyorlar yeğen
1.80 dünyanın en iyi boyu
180 den kısa da olur bana göre
Hökümet gibi zam yapıyo namıssızlar
Bende boyu değil işlevi önemli diyorum 🤣🤣
1.90 olsun yeter minyon kızlara uzun yakışıyor bence
Erkeklerde genelde minyon diyor zaten
Yaa bencede kısa kızlara laf yok 😡☺️
Minyon herseye uyuyor uyumlu
Doğru uyar ele avuca sığar
1.50 olanlar 1.90 istiyor tuhaf
Saçmalamakta bir dünya markasıyız çünkü
bana 1.75 yeter mi dedin sen az önce :p
Umrumuzda mıiiii , hayır 😁
Erkeklerin isteklerine kıyasla çok normall
Değil anormal hatta erkekler en çirkin kızla bile oluyor
Kendileri kaybeder, sanki çok iyilerde
Hiç normal değil iyice kafayı yediler
Boş insan oldukları için
Boyu boyuna uygun olanla olsun
Bunu diyenler aşırı ergen geliyor bana
evet çok normal 157 yim exim 187 ydi erkekte 170-175 kadındaki 150 gibi duruyor
normaldir kendi boyları da uzadı
Değiillll
1.70. 1.75 bana yeter 😀
Yeter
Nerden bulacaklarmış
BİM'den :D
Olmaz şok 🤣
Migros?
O daha kaliteli
Biliyorum
Boy takıntısı da saçma
Kesinlikle
Ona da mı zam geldi
Evet
Değil 2.00 olması lazım artık
Zam gelmiş tüh
Yoo bence 2 metreye kadar yolu var
Vay
1.80 belki olur ama 1.90 daha iyi olur minyon kızlar ićin yani ben 😁
Burdamısın
Yes
Yoksun ya
Türk kadını ve sürekli güncellenen doyumsuzluğu...
1.90 olsun yeter minyon kızlara uzun yakışıyor bence