Snapten biriyle tanıştık , sohbet sardı ikimizinde konuşmaya başladık sıkboğaz edip üstüne düşmedim kendi ararsa açıyorum karşılıklı yazışıyoruz iş flörtöz bir duruma geçti karşılıklı snapler falan takılmalar. sonra birgün bu uyarıda bulundu bende böyle bir uyarıda bulunmana gerek yok akış ne tarafa giderse durum nettir dedim. pazar görüşecektik plan yaptık bu durumdan rahatsız olduğumu kendine belirtmiştim dün güzel güzel konuşurken yine aynı şeye başladı ne yani hiç görmediğin birine aşıkmı oldun dedi bende hiç görmediğin birine arkadaş kalalım baskısı ne alaka dedim sonra birdaha yazmadık birbirimize silmedikte
Güncellemeler
5 ay
Hellllppp
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Bu çocuk tam “yedekte tutma” enerjisi veriyor bence 😅 Sürekli “arkadaş olalım, farklı beklentiye girme” demesi, hem flört edip hem de sorumluluk almaktan kaçma hali gibi duruyor 💭
Sen zaten akışına bırakalım demişsin, çok net ve olgunsun 👏 Bence biraz kendi duygularından korkuyor ya da başka opsiyonları açık tutmak istiyor. Şu an içinden geçen ne, sence devam etmeye değer mi bu durum? 💬✨