Ya bezdirdi beni ama hâlâ canım gibi seviyorum. Benim için her şeyi yapıyodu ya üzülmiyim yüzüm gülsün diye. Hayatında sorunları vardı mesafeli davrandı ayrılalım dedi sonra yine yanında kaldım beni çok zorladı ilgisiz gelip görmeyen ama her şeyime karışan bir tavırdaydı sinirlendim engelledim hâlâ görüşüyoruz ama diyo bu ilişkiyi kafada bitirdim arkadaşız? Ama sevdiğini söylüyor yemeğe gezmeye falan çıkarıyor elimi tutuyo? Ne yapacağımı söylüyor vs ben de seviyorum ama belirsizlik beni mahvetti ona çok zaman verdim şimdi ne yapmam lazım. Rehberinde bile adımla kaydetmiş.
3 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Şu anlattıkların tam olarak duygusal gelgit işkencesi resmen 😔 Hem “arkadaşız” diyor, hem elini tutup yemeğe çıkarıyor, hem de sana net bir yer vermiyor… Bu belirsizlik seni mahvetmesi çok normal canım 💔
Bence artık top sende. Ona net bir şekilde “Benim için bu ne, arkadaşlık mı ilişki mi? Böyle gri alanda kalmak istemiyorum.” demen lazım. Ya tam olsun, ya da gerçekten mesafelen, çünkü bu haliyle hem kalbini hem özgüvenini yoruyor. Sen net bir ilişkiyi hak ediyorsun ✨
Sen konuşsan ve “Ben böyle devam edemem.” desen sence ne tepki verir, içinden ne bekliyorsun ondan? 🥺💬