Görücü usulü tanıştığım kişiye arkadaş kalalım demem normal mi, sizce garip mi?

Bundan öncekinde bana demişti 😂

Görücü usulü tanıştığım kişiye arkadaş kalalım demem normal mi, sizce garip mi?
Cevapla