Onunla olan arkadaşlığımı totosunu kaldırmadan nasıl bitirebilirim?

Biri vardı erkek. Başlarda o sevgili olmak istedi ben istemedim ama arkadaş kaldık. Zamanla flörtöz davrandığı için ona duygularım oluştu ve o da hepsinin şaka olduğunu söyledi. Bende iletişimi kestim. Sonra tekrar yazdı konuştuk ve barıştık. Sadece arkadaş kalmaya karar verdik. Ama onun davranışları beni yine kendine çekiyor. Duygularım karışıyor ve bu bence benim başkalarını tanımamada engel oluyor. şu an aramızda sorun yok ama ben arkadaş olmamızı doğru bulmamaya başladım. Çünkü etkileniyorum. Ama o bi samimi bi ilgisiz davranıyor ve açıkça sadece arkadaş gördüğünüde söyledi zaten. Ona senden hoşlanıyorum kafam karışıyor bu yüzden konuşmayalım desem totosu kalkar. Daha düzgün nasıl bitirebilirim?
Onunla olan arkadaşlığımı totosunu kaldırmadan nasıl bitirebilirim?
Cevapla