Hiç kız arkadaşım olmadı, insanlar nasıl kız arkadaş ya da sevgili ediniyor?

Merhaba. 23 yaşına basmama günler kaldı. Bu yaşıma kadar ''sahiden sahici ilişki'' yaşamadım. Oldukça da sosyal biriyimdir. Şimdiye kadar kadınlarla çoğu zaman flört ya da arkadaş gibi bir ilişkiye sahip oldum. En garip olanı kimseye adım atmadım. En acı olanı ise adım atmama ramak kala karşı cins tarafından terkedilmekti , hem de tam kendime göre bir kadın bulmuşken (fiziksel açıdan seçici olmasam da sosyal açıdan seçiciyim). Sürekli acaba ''buna değecek mi'' ya da ''burdan kazanımlarım ne'' ya da ''bu ilişkiyi sürdürebilecek miyim ya emek verirsem de beni durduk yere terkederse'' diye ölçüp biçmekten kimseyle olamadım. Yaşıtlarıma bakıyorum (tabi ki kimsenin ilişkilerinin arkaplanına hakim değilim) bir de kendime bakıyorum. Bazen arkadaşlarımla bile bu yüzden sorun yaşıyorum çünkü hepsinin yanında kadın var ama ben yalnızım. Doğruya doğru boyumun kısa olmasından ötürü fiziksel olarak pek çekici biri değilimdir bunun farkındayım bu rol oynamış olabilir, hatta bir arkadaşım sen 10 kadınla randevuya çıksan sadece 4'üyle potansiyelin olur o da potansiyel (ki bu eleman yakışıklı, özgüvenli ve dişil canlılarla CV'si baya kabarık anlayacağınız kuru sıkı değil). Fakat hiç kız arkadaşımın olmayışını tek bir faktöre de bağlayamıyorum. En temel sorun işim de olabilir çünkü yaptığım işten pek para kazandığım söylenemez. Ama yine de anlayamıyorum : herkes zengin mi? Değil. Herkes yakışıklı mı? Ya da uzunboylu mu? Bunlar da değil. Dolayısıyla bu argümanlarımız da çürümüş oldu. Geriye birkaç ihtimal kalıyor ki onlardan en güçlüleri : ya ilgiçekici biri değilim , ya da düşündüğümden daha enayiyim. Bunları kendi kendime ölçmedim ya da geribildirim de almadım bu konuda. Bir de beğendiğim birçok kadının istisnasız ya sevgilisi oluyor ya da yaş olarak benden büyük oluyor. Ki bunlar hem benim açımdan hem de karşı taraf açısından sonuca bağlanmayı imkansız hale getiriyor. Akışına bırak diyenler var. Maaelesef bu öyle kolay değil. İnsan manevi ve fiziksel ihtiyaçlar içerisinde iki farklı kutup gibi hep gidip gelir. Ama bunların dışında kalması ya da görmezden gelmesi pek de olası değil bunu ben demiyorum Maslow diyor. Velhasıl kelam ben ne yapayım?

Güncellemeler
5 ay
Bu yapay zekaya da bir şey sorulmuyor arkadaş ya hemen paranoyak çıktık iyi mi : l
Hiç kız arkadaşım olmadı, insanlar nasıl kız arkadaş ya da sevgili ediniyor?
Cevapla