Yaşım 19 kızlarla pek konuşamıyorum, utangaç bir kişiyim bu yüzden daha önce hiç kız arkadaşım olmadı bu durum hakkında ne yapmalıyım?
Ayrıca kızlar nelerden hoşlanıyor genel olarak? Sessiz erkeklerden hoşlanmadıkları bariz.
Yaşım 19 kızlarla pek konuşamıyorum, utangaç bir kişiyim bu yüzden daha önce hiç kız arkadaşım olmadı bu durum hakkında ne yapmalıyım?
Ayrıca kızlar nelerden hoşlanıyor genel olarak? Sessiz erkeklerden hoşlanmadıkları bariz.
Soruyu görünce yardımcı olmak istedim. Açıklamayı okuyunca bende aynı şeyleri diyecektim. İlgili ol. Konuşkan olmaya çalış. Kızlar konuşkan erkekleri, kendiyle ilgilenleri sever... Çok mesajlaşmak iyidir ama işsiz gibi sürekli yazmakta doğru değil. Orta yolu bulmalı. Tabiki çok konuşkan olmaya çalış, çok mesajlaş ama boş insan gibi görünme. Arada geç yaz. Arada mesajı geç gör. bir şey yazacaksan cümle cümle ya da kelime kelime yazıp gönderme. Benimdd en sevmediğim şey 😊 bir mesaj at ne diyeceksen tek mesajda de. Örneğin. Merhaba nasılsın de. Merhaba gönderip nasılsın gönderme ikisini tek seferde gönder. En nefret ettiğim şey on tane mesaj atılması. Ben erkek olduğum halde nefret ediyorum. Kadınları bi düşün 😄. Bende benzer derdi yaşıyorum. İş yerinde kadın erkek karışık çalışıyoruz. Kadınlara karşı çekingen, soğuk davranıyorum erkeklerle gayet sosyal, açıkca. Bu bizim kadınları obje olarak görmemizden kaynaklı. Onları normal insan olarak gör. Konuşmaktan çekinme. Utanma. Senin konuşman, emin ol hoşlarına gidecektir. Çünkü bu sştede çok gördüm. Öğrencimden hoşlanıyorum. Sürekli benle ilgileniyor. Sürekli konuşuyor zamanla bende hoşlanmaya başladım sorularını 😅. Kadınlar ilgiyi sever. Bende birini öyle elde etmiştim. İlk başta beni beğenmedi. Konuşa konuşa, araya sora, görüşe buluşa. Sevgili olduk. Çok p*rno izlemek, mastürbasyon yapıp boşalmak. Bizi kızlara karşı isteksiz ve çekingen yapıyor. Bunu fark ettim.
Var tabi. Konuş kızlarla. Sohbet et. Sosyal biri olmaya çalış
Benimde hiç olmadı.. bence Daha önce hiç kız arkadaşın olmamasının birçok nedeni olabilir. Belki de doğru kızları aramıyorsun, belki de kendine olan güvenin düşük, belki de kızlarla konuşmaya çekiniyorsun. Kızlar nasıl erkeklerden hoşlanır sorusuna kesin bir cevap vermek zordur. Çünkü her kızın farklı zevkleri ve beklentileri vardır. Ancak genel olarak, kızlar aşağıdaki özelliklere sahip erkeklerden hoşlanır: Güvenli ve özgüvenli: Kendine güvenen erkekler, kızlar için daha çekicidir.
Nazik ve düşünceli: Kızlar, kibar ve düşünceli erkeklerden hoşlanır.
Eğlenceli ve neşeli: Eğlenceli ve neşeli erkekler, kızlar için daha çekicidir.
İlgi çekici ve ilginç: İlgi çekici ve ilginç erkekler, kızlar için daha çekicidir.
Kız arkadaşı bulmak için yapabileceğiniz bazı şeyler şunlardır: Daha fazla sosyalleş: Farklı ortamlara katıl ve yeni insanlarla tanış.
Kendine olan güvenini geliştir: Kendine olan güvenin arttıkça, kızlarla konuşmak da daha kolay olacaktır. Kızlarla konuşmaktan çekinme: Kızlarla konuşmaya çalış ve onlarla arkadaş ol.
Kendini geliştir: Kendine olan ilgini çekecek hobileri ve aktiviteleri bul.
İşte kız arkadaşı bulmana yardımcı olabilecek bazı özel ipuçları:Kendinin doğal halini yansıt: Kendini olduğun gibi kabul et ve kızlarla etkileşime girerken doğal davran.
Kızların ilgi alanlarını öğren: Kızların ilgi alanlarını öğren ve onlarla bu konularda sohbet et. Kızlara iltifat et: Kızlara nazik ve samimi iltifatlarda bulun.
Kızlara zaman ayır: Kızlarla vakit geçirmekten keyif al ve onlarla kaliteli zaman geçir.
Unutmayın, kız arkadaşı bulmak zaman ve çaba gerektirir. Ancak kendini geliştirmeye ve kızlarla etkileşime girmeye devam edersen, sonunda doğru kızı bulacaksın.
Cevap
7Cevap
Ablan olarak sana şu tavsiyeyi verebilirim çok kasma kendin ol özgüvenli ol saygılı seviyeli biri ol karakterin olsun öyle cıvık olma senin yaşlar ciddi ilişki yapmacık yaşlar değil bazı duyguları tatmadık yaşlar en güzel cagındasın bazı duyguları ilk kez tadacaksın belkide bunun tadını çıkar çok kafaya takma ve duygusal hayatın bir kenara biraz kendini geliştirmeye bak iş okul vs çünkü 30 lı yaşlarda erkeğin sorumluluğu daha çok artacak o yaşlarda kafan rahat olsun istiyorsan şimdiden kasmaya bak
Özgüvenli olmak yapman gereken ilk şey ve bu konuda tavsiye veren güzel ilişki uzmanları var internette bile bulabilirsin. Her kadın aynı tip erkeği sevmez ama genel olarak özgüvenli, konuşması ve mizahı düzgün olan, kendine bakan ve düşünceli akıllı erkekleri severiz.
Kızlar kendilerini güldüren komik erkeklerden güçlü korumacı değer veren ilgi gösteren dürüst meerhametli ince fikirli nerde ne konuşacağını bilen erkekleri. severler
Bu yaşa kadar bir sevgilin ya da kız arkadaşının olmaması normal bir şey değil. Sessiz ve utangaç biri olman bu yaşa kadar seni sevgilisiz bırakmış olmalı diye düşünüyorum.
Her şeyden önce kendin ol. Sakın ille de birisi beni sevsin diye kendin olmaktan vazgeçme. Doğal ol yani. Samimi ol. İçten ol. Pozitif ol ve yüzünden gülümsemeyi hiçbir zaman eksik etme
Herkesin istedigi kisi farklidir nasilsan oyle ol bence. Gider biriyle tanisirsin kafaniz uyusmadiysa onun istedigi bi kisilik degilsen ayrilirsin biter gider. Her daim kendin ol degisme kimse icin
Benimde olmadı. Fazla sorgulama yaparak o güzel beyni yorma be
Olmasına gerek mi var. Ayrıca normalsin bu şekilde de yaşanabiliyor
Yaşın küçük olur bir gün. derslerine çalış ve sosyal ol
Yaşı büyük. kucukle alakası yok
Herkes farklı kişiliklerden hoşlanır, genel bir şey söylenemez.
Daha yaşın küçük.. okulunu bitir işini gücüne başla sonrası zaten gelir..
Kendil ol yeter bi gun hoslanacak biri cikacaktir asıl senden.
Bu soruyu kızlara sormamakla başlayabilirsin Efendi erkek tabiri yapılır gunun sonunda habzoyla çıkılır zira 🤣
Kişiden kişiye değişir de dış görünüş olarak nasilsin veya biraz konuşmayı dene 🌺 utangaç olma pek. daha gençsin mesela ben sessiz erkekleri tercih ederim
zamanla olur acele etme basina bela almak icin
Çokda möhüm bişey diğil önce hayatına yön ver onlar bulur zaten seni
Kendin ol yeter ya amaannnn
Karıya git
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?