Karşı cinsle en ufak bir münasebet kendimi suçlu hissettiriyor?

Yaşım henüz genç. Arkadaşlarım kıyafet değiştirir gibi sevgili değiştiriyorlar. Ama ben birine ilgi duyduğumu hissedince veya birinin bana ilgi duyduğunu hissedince çok suçlu ve panik hissediyorum. Sanki hayatta yapmam gereken tek şey çalışmak, çalışmak ve daha çok çalışmak. Kimseye güvenemiyorum. Erkekler sanki bir tehdit gibi geliyor. Sanki beni her an üzücek, aldatıcak gibi. Güvenemiyorum. Hep tetikteyim. Ayrıca çok çabuk sıkılıyorum (arkadaşlık ilişkisi dahil). Bu normal mi, herhangi bir çocukluk travmasından kaynaklı olabilir mi?

Karşı cinsle en ufak bir münasebet kendimi suçlu hissettiriyor?
Cevapla