Kendimi karşı cinsin yanında durmaya layık görmüyorum bu tavrım doğrumudur sizce?

Sebebi asosyal tipsiz dengesiz bir insanım bu yüzden ne evlenmek nede sevgili yapmak istemiyorum bir kızı sevsem asla açılmam sevdiğim kızda beni sevse bile acılmam layık değilim çünkü buna sizce doğrumu bu tavrım
Kendimi karşı cinsin yanında durmaya layık görmüyorum bu tavrım doğrumudur sizce?
Cevapla