Rahatsız olmama rağmen karşı cinsi takibe alması yanlış değil mi?

Tanışıklığı olmadığı kızları takibe alıyor , daha önce konuştuk hep uyarıyorum çıkarıyor ama ekliyor yine uyarınca soğuk yapıyor. FAKAT ben en ufak bi erkegi takibe alsam çok kötü oluyor. Onun hesabı bende yok ben kendim kontrol edip görüyorum yeni takibe aldıklarını, ondaysa benim hesap var ve isteklerimi siliyor karışıyor, Uyarma rağmen neden kızların isteğine geri dönüyor? Daha geçen sildirdigim kızı yine takibe almış. Rahatsiz olduğum kızlar.
Rahatsız olmama rağmen karşı cinsi takibe alması yanlış değil mi?
Cevapla