AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
60Cevap
Bu yaşa kadar evlenmemişsen isteksiz olman normal ys
Evet hiç hayal etmedim evliliği
Erkeğinde yaşı çok değil mi 42 ne
Bana göre mi çok?
Hem sana hem genel
Attığın mentleri okudum da feci çekici bir vibe verdin…hahahaha umarım bizim kırklı yaşlarda senin gibi bir hatun nasip olur
Umarım olur :) ama sonra sen evlenmek istersin o istemez :)
Hahahaha hiç farketmez ki :D neden gizlidesinnnn
Prensip
Birkaç dakikalığına çıksana gizliden bişi denicem
Ne deneyeceksin?
İstek atmak için söyledim ya hahaha
Hahahha görüldü yemişizzzz
Çünkü istek filan ne alaka :)
Ne gibi bir soruna sebebiyet verecdk sanki basit bir app yani
sözüm meclisten dışarı ancak bu toplumsal çürümenin meyveleri
işin işine gerçeklik girince büyüsünü kaybediyor kısacası bu. haram helalden tatlı gelir.
Evet baya ayrılmak demek
Öff mecbur evlenecek miyim ya
Yoo mecbur değilsin. Ayrılmak da bir seçenek
Çok bağlıyım ona 🥹
O zaman evlen
İlerisi yoksa devam etmek çok anlamsız
Bugünü güzel geçirmek bence çok anlamlı
Yarını düşünmeden bugünü yaşamak ne katar ki sadece ileride duyacağın pişmanlıklara veya keşkelere sebep olur ciddi ilişki insanı değilim diyorsan olur tabii ama ciddi ciddi bir şeyler istiyorsan geleceği yok
Haklı sebepler
Cinsellik var mı
Tabi ki
O zaman ne gerek var ki evliliğe.
Yaşlar kaç
32-41
İstiyor işte ne bileyim
Oooo anladım. Çocuk falan istiyor olabilir yani Yaş da var
Evet maalesef
Ama yani bu yaşa gelmiş 2 kişi. Ailelerin falan çok şeyi olmadan evlenebilir bence. Hani bir nikah yapın geçin eve oturun..
Geçim kısmı bence ikiniz de çalışıyorsunuz ve sıkıntı olmaz
Ev işleri de artık birlilte yaparsınız
Arada bir yardımcı çağırırsınız falan
Peki ne gerek var mesela?
Şu an yaşadığınız hayatı bilmiyorum ama şu durumda aklıma gelen bir kaç sebep
Ailesi ile yaşamaktsn bıkmış olabilir
Ailesi bir yandan baskı yapıyor olabilir
Seninle bir evde bir ömür istiyor olabilir. Bazı erkekler romantik oluyor
Çocuk istiyor olabilir
Şimdilik ilk bakışta aklıma gelenler
Ailesiyle yaşamıyor, ailesi bu yönde istekli ama baskı yapabilecek pozisyonda değiller, evet birlikte kaldığımız zamanlar çok güzel geçiyor o da bunu arttırmak istiyor, sanırım artık çocuk da istemeye başladı. Bir de sevgilim biraz güven problemi yaşayan biri. Çok varlıklı bir adam ve çevresinde hep çıkar için yanaşanlar olmuş. O da hiç ciddi düşünmemiş. Biz 4 yıldır birlikteyiz, benden çok emin.
Şu bahsettiğin durumda geçim sıkıntısı falan da geçiyor. Gayet evlenilecek biri yani
Şöyleki maddi varlığı aileden. İşi de iyi ama asıl zenginlik kaynağı ailesinin bilindik köklü bir aile olması. Ama ben ona güvenerek veya dayanarak bir şey inşa etmesini istemiyorum çünkü bu ailesine sürekli karışma hakkı verecek. Başka kız olsa evlenir her şeyi yaptırır çatır çatır yer. Biz evlenirsek kendi maaşlarımızla ne kadar oluyorsa o kadar şeklinde tercih edeceğiz
Yav evlen işte uzatma ne uzatıyorsun
Seviyorsun
Mutlusun
Maddi sorun da yok
Maaşla geçin sıkıntı yok netice de aile parsı da bir gün size kalır
Ayrıca karışma hakkını para vermez erkek verir.. Ki söylediğine göre erkek de çok karışmaya izin veren biri değil
Uzatma evlen
Aynı benim için ben de evlenmek istemiyorum
maalesef insanlar bunu anlayamıyor. Özgürlüğümü ve keyfimi seviyorum hepsi bu.
Kafalar aynı kanka
Demek ki evliliğe hazır değilsin
Aslında evlenmek isterdim ama gerçeklere bakıyorum, hayal ettiğimiz gibi olmuyor evlilikler
Evlilik sorumluluk ister eşlerin birbirine sorumluluğu var karşılıklı saygı sevgi anlayış olduğu sürece sıkıntı yok
Sevgilim çok olgun, anlayışlı, merhametli ve saygılı biri. Ama galiba ben o kişi değilim 🙈
Bence denemek lazım
Sanırım çoğunlukla böyle düşünülüyor ve boşanmalar bu yüzden bu kadar çok
Kendini hazır hissettiğin zaman
Konuşmanız lazım
Bugünkü aklım olsaydı evlenmezdim
Hayır tabii ki
Hayır, evlenmek zorunlu değildir
Evlenmek istemediğini söyle
Gez dolaş. Evlenme bizene ablam
Büyük sıkıntı olur, reddedersen ama aşabilirsiniz
boş ver evlenmeyi takıl kafana göre
Ne iş yapıyorsun
Mühendisim. Danışmanlık firmasında çalışıyorum
Aldığın maaş falan gayet iyi eminim sevgilinin de aynı düzeydedir. Hayat kaliteniz düşmez yani. Elti görümce vs uğraşmak istemiyorum diyorsun ama istemezsen görüşmezsin ki. 32 yaşına gelmişsin yaşlı değilsin ama belli bi olgunluk çağındasın. Evinizi arabanızı alırsınız mis gibi yaşarsınız. Zaten aranızda sadece imza kalmış. Bu mantıkla 60 70 yaşına kadar medeni durumu bekar ama sevgili mi olacaksın? Asgari ücretle bi çalışan bulursun temizliğini yemeğini yapar fatura dediğin nedir ki gayet iyi geçinirsiniz. Millet 60 70k parayla geçiniyor siz cennet gibi yaşarsınız. Erkek arkadaşının moralini bozma yani. Peşin peşin konuş ben çocuk düşünmüyorum ailelerle mıçmıç olmak istemiyorum hayat kalitemiz aynı olacaksa devam edelim diye tek tek anlat. Ha konuştuktan sonra aklına yatmazsa işte o zaman ayrılırsın.
Kabul ettim teklifi.
Kararlılık deyince de sen
Birlikte yaşamaktan çok farkı olmayacağını, klasik geleneksel bir evlilik istemediğini, öncellikle benim muhafazakar bi ailem olduğu için nikahın çok önemli olduğunu, ve beni hayatına, mirasına ortak etmek istediğini söyledi. Böyle duyunca zaten kaygılarımın çoğu geçti ama yine de bazı konularda tam anlaşarak evleneceğiz, zamana yayarak
Veriyorsan olmuyor verdikçe devam ediyor
Madem evlenmicen ne diye sevgilisin k@hpe
Evlenme kanka sen zaten
Çok saçma bir ilişki örneği
Evlenmek istememek ayrılmak demek oluyor evet
Galiba siyasi görüşleriniz farklı.
Benim şahsi olarak görüşüm ona yakın. Ama ailem baya zıt.
Muhafazakar taraf senin ailen ise sorun çıkmaz ama karşı taraf öyle ise çok sorun çıkar.
Ben ailem muhafazakar evet. Sevgilimi gerçekten çok seviyorum, o beni içinde bulunduğum bu ortamdan çekip çıkaran hayattaki şansım. Ama evliliğin bu rüyayı olumsuz etkileyeceğini düşünüp korkuyorum
Okumadım çok da skmde
Ehh.
Yani nereye kadar hayır
Evet öyle oluyor
Evet ayrilmak
Aynen öyle.
Keyfinize bakın
Hazır değiliz sanırım
Eveet
Neden istemiyorsun
Ayrılmak
Sayılır
Saçma
Haklısın