AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
140Cevap
Bende o kadarda sorun değil benim boyum 193 ilerde olacak kız arkadaşımın boyu 1.63 30 cm var diye ayrılıyım bu kafayla o zaman
Sana en az 175 olmalı kamburun çıkar 2 ayda
Ne mantik bu ya valla anlamiyorum 1.5 sene ne demek nasil bir akla sahipsin arkadasim ilk gordugunde hic baslamasaydin hay allahim aalah sana boydan once akil versin
Bilmiyoodumki nette tanıştık
Aynen allah sana da akıl versin ki burada akıldan bahsedip gidip mantık mi kalp mi diye soru sorabiliyosun önce kendi aklını sorgula
3. cuye b*k dusermis canim cok konudma sen :D ben sevdigim adami boyu kilosu vs salakca sebeplerden birakmayi dusunmedim siz cocujlarin ayrilik sebepleridir bu. bIz olgunlarin tartismalarida olgun oluyor almaz akliniz yormayiniz minik beyincijlerinizi :)
Sanki sende boy varda cocugu ezmissin. Neyine senin 170 ustu erkek =)
Ben uzunum demiyorum ki. Çok ikiyüzlüsünüz
ikiyüzlü ne alaka bücür seyy :) görmemisin tekisin iyyk
Bana kısa diyosun ben ona deyince kızıyosun? Hakaret ediyosun işte bu ikiyüzlülük :) ben dürüstüm en azından
iste beyinsizliginin bariz ortada. Anlayamamissin.. Boy yuzunden birakmak karaktersizlik sende alasisin ki o boy pekte kisa degil. Ikiyuzlu, gormemis ve asagi seviyesin.
sus ergen
@J_O_S_E oyle oldu sanirim 🙏
Pis fakirler don alın kendinize önce :D
@Herbokologg kanka bu bildiğin ruh hastası adamlıktan bahsetmiyorda yok boy yok bilmem ne ne gereksiz işler ya adam olsunlar yeter demiyorda bunun gibi tipler utanmasa dicekki aldatsada olur töbe yaa :D :D
@roseflower11 canim 1 yil olmus😂😂
😂😂
ayrılmakta haklsın ben 193 boyundayım kısa kızlara tahammülüm yok :)
Deve cüce olurduk senle :D
:) Sonra millete madara :D
Aman eksikk olsun :)
aynen :)
160 mı dedin , sandalyeye çıkman Lazım benimle Konuşmak için
Çıkarız
170cm ve üstü varken.. Espiri anlayışını sevdim.
:D canımsın
Bakarmısınız şuraya.. Kendisi manken hanımefendinin.. vay g*tüm. !
Tirbiyisiz
senden olacak çocuğa acırım ben be.. Şunu hatırlattı bana "Einstein a o zamanın çok güzel bir kadını demiş gel evlenelim en mikemmel ırkı oluşturalım, Einstein ın cevabı müthiş : Ya demiş tam tersi olursa :))"
ben direk omuzuma gelmeyen kızlarla cıkmıyorum yanı tahmını senın boyunda olan hıc bır kızla cıkmıorum :)
Aferin 120 sevgilinle mutluluklar
malesef o yuzden sevglımde yok
Hayırlısı :D
Senden doğacak çocuk büyük ihtimalle gerizekalı çıkacak zaten çocuğunu çok fazla düşünüyorsan önce kendini değiştirmeyi dene.
yani cocugun boyu senden uzun olmalı 15 santim felan ama 1.5 sene beraber olup da bu yüzden ayrılmak saçma değil mi
Bilmiyodum ama öyle olduğunu. Nette tanıştık ve uzın süre görüşmedik
benim boy 190 filan kız bulamıyorum ben de :)
175 kız hobit ülkesi :D
hem öyle hem de kısa kızlar upuzun oğlan istemiyor
sizin düşünceniz hanımefendi ben 1.70 boyunda adamın oglu 1.85 şu an boya çok takıntı yapma adam olsun.
Nasıl öyle oldu sporla mı?
hayır galiba hormonlarından dolayı
Kimse sevdigi birini boyu icin terketmez sevmemissin cocugu oyalamissin ve insanlari fiziksel gorunusune gore ayirt ediyorsun hala ogrenmen gereken seyler var yarin bir gun bunu yasarsan aklin basina gelir belki
boy yüzünden ayrıldıysan zaten öylesine takılıyorsundur.. ikiniz için de en iyisi bu demekki
Teşekkürler haklısınız sanırım
1 88 im gayette memnunum ama 1 71 de türkiye ortalamasına göre normal yani
Bu ortalamayı yükseltmek lazım
Cok zor bence
Senin gibiler de uzun isterse benim gibiler napsin :)
Boy kaç kız?:D
180
abi siz kızlara Allah beyin versin rica ediyorum çok :D
Dua et. Aptal bir kadınla evlenme genler önemli
Genler önemsiz benim için
delimisin yaa? boy icin ayriilinirmi? tabiki haksizsin -_-
ben 170 olsam o 180 olsa tamam da şirinler köyü gibi mi gezelim
bence eger gercekden sevseydin boyle bir sey icin ayrilmazdin senin icin bir heves olmus bu kadar
benim sevgilimde bende boyce buyuk dusun ben 170 o 183 ama biz birbirmizi gercekden seviyoruz diye hicbirzaman boyle bir seyler icin ayrilmadik
Uzunmuş o.
evet oyle ) ama 5 aydi sevgiliyiy. iste sevgi bu) bence bide sevgilin olsa boyle bir seyler icin ayrilma canim :)
Basta Severken cocuk 1.80miydi niye o zaman dikkate almadin
Başta bilmiyodumki
Hii ama. yaptigin yanlis bence
Başta boyunu bilmiyormuş (!) :D
@gallantt nette tanıştık
Iste senin gibiler yuzunden boyle delikanlilar uzuluyor.
Sevgili dediğin kişi kalbe göre seçilir boya göre değil ;)
yazılcak çok şey varya nese çocuk snn gibi kendini bir b. k snan tıfıldan ii kurtulmş
Canım ben 169um eşim 195 kilo olarak da 2 katım
bu tür şeylere takılma, mutlu olmak önemli
Sorun oluyo mu peki aranızda? Dışarıda bakıyolar mı?
Artık alıştım ikimizde sorun etmiyoruz. Zaten aramızda yaş farkı var abin gibi duruyor diyen de oldu, çok iri uymuyor diyen de.. Ama evlendik Mutluyuz şükür
Ne kadar yaş farkınız? Allah mesud etsin
Teşekkür ederim canım..7 yaş aramızda
yalnız arkadaslar bu kızda ınanılmaz bı seks potansıyelı vardır benle boy la dıılde doyumla alakalı bısey buu
Hahahha bilemiyorum
bana güvenebılırsın dostum problem boy diildi bence
Sen de cok kısasın. Allah iyi demez fesat düşüncelere. O çocuğa yaptığını er ya da geç ödersin.
sendeki nasıl bir mantık arkadaşım sende topuklu giyme
genetikte sen de etkilisin, sen 180 olaydın cocuguna acımazdın.
Evet sorun bir var zatern o iki oluyor
Hayırlısı be canım :D bakalım bundan sonraki istedigin boyda olacak mı :D
Onlar bizi şöyle olsun, boyla olsun diye ayırdığına görw biz de yapabiliriz :)
Evet. Bu konuda çok haklısın. Güzel olsun fizigi duzgun olsun diyorlar. Bizde deriz :)
Kendin modifiyeli araba gibisin yere 0
çocuğu beğenmiyor
Ay kahkaha attım :D ona para ödüyolar be :)
Sen ne kadarsın?
Bmw aşkı benimki seven alır ona güzellik yaparız :D
Bmw den soğuma sebebi
1.5 sene sonra mı farkettin kısa olduğunu? İlk çıkmaya başladığınızda çocuk 1.90 dı da çekti mi sonradan? Ne komiksin ya yorumların geneline katılıyorum çocuk kurtulmuş senden
Suda çekti bacı
Sen bahane aramissin seven insan sevdiginde kusur görmez
Bnde 185 boyundayim senle hayatta olmaz cocugumun genlerine yazik degil mi?
Sen olmaz de şu anki konıhştuğum insan 187. ;)
Aman olmasin. 1,87-1,60 hic yakişmazsiniz sen en iyisi topuklysu 15 cm olanlardan al anca
o yüzden ayrıldıysan seni canı gönülden tebrik ediyorum gerçekten :))
Tişikkirlir
direk şunu düşündüm nerenle düşünüp karar verdiğini merak ettim açıklarmısın :D
Kıçımın sol lobu
belli başka yerden çıkamaz bu düşünce
uzunmş yeterince boyu ztn anlaşıyonsanız ayrılmasydınız bunda büytck bişi yok
Harfleri nerde unuttunuz?
Yolda
Bak annen de duyarlıymış senin gibi de zeki bir adamla evlenip senin gibi zeki bir çocuğu olmuş, maşallah tütütü.
senin gibi çoçuk gibi kızı ne yapalım ben benim için kız 170ten başlar zaten benim dalgayı içine tam alamazsın zaten
10 cm malafat var içine alamazsın diyo asdggasdddasd
19cm canikom
Fazla gelir sana bu
Yav he he :D
Caps at inanak :D
kızım inanmayabilirsin benim zikimde değil bak iki elimle tutuyorm kafası dışarda kalıyor bu kanıt uzunu olmayan bilmez bunu
Çok komiksin :D
Sana o kadar laf sokan adamı komik bu buluyorsun çok tuhafsın
Çocuk gibi alınayım mı?
iyi ama çoçuktan sırf boyu yüzünden mi ayrıldın başka sebeblerde var mı?
Varmış sanırım
Gen havuzuna bakar o iş senin babana çekebilir senin kendi kardeşine de
Kuzenime çeksin ya çocuk 15 yaşında 185 :D
Nerelisin
Senin olacak çocuğun belası daha doğmadan verilmiş zaten. Zalımın kızı
Sanki kendin çok uzunsun he
İşte ben kısayım çocuğun bir yerden yüzü gülmeli bence
vay hobbit vay, kızım kısa olan sensin, neyin kafasını yaşıyorsun
İkimiz de kısayız :D
Benim sevgilimde kisa :/ ama sogumuyorum boyundan cok davranislari sogutuyor. Karakter daha onemli tabii ama insan yaninda bo
-ylu poslu kendini guvende hissedebilecgi birinini istiyor.
Türkiye de yaşıyorsan boy ortalaması 1.75 bir ülkede, bide kendin 160 iken bırakta bizim gibi 190 lık erkekler 170 üstü kadınlara kalsın, topukmuş evdedemi topuk takıp geziyon
sende topuklu gıyme sen 160 isen sevgilin senden 11 cm uzun ne istiyon daha fazla bile sana basketciyle evlen sende ne bu kızların uzun boy takıntısı arkadaş
Bulursun benim gibi 1.90 sonra bir sap olmaz sonra o 1.70leri çok özlersin
yav normalde senden uzun birini boyundan dolayı aşalamak nedir bunada şahit olduk hey Allah'ım
Amacım bu değildi
Boy sevginin onune geciyorsa olmaz olsun oyle sevgi
Haklısın
haklı veya haksızsın denemez. sevmiyomuşsun demekki
Ne saçma bir bahane.. ulan boyu uzun olsa niye uzan diye ayrılırdın kesin.
1.60 boylu kişini 1.80 boylu kişi araması garip sanki
178 de olur
gel sen şunu biz 1.75 yapalım
sen çok uzunsunya bacaksız :p
Ben kısayım işte çocuk da mı kısa olsun şimdi? :D
boyu kısa diye 1.5 yıllık sevgilinden ayrılıp gülerek "birz uzn olmalydı yhaa. S" diyebiliyosan iyi ki ayrılmışsın çocuk kurtulmuş
bende yapmıştım onu :D pişman mıyım? hayır. çocuğumu düşünmem lazım kesinlikle
Helaaal kanka:D
Çocuk sadece senin mi :D
evet :DD:
Bu hayatta gtu yere yakin olandan korkun abi ben bunu biliyorum. d
Sende selviymişsin zaten :D ben 171 m 180 yeterli diye düşünüyorum ama sana yetmemiş ilginç :)
Sen uzunsun ama kanka
Sende kısasın kanka boy farkınız iyiymiş bence bunun için ayrılmaya değmez :) bu senin bahanen olmuş sanırım :)
Haklısın bu konuda bahane sanırım
Ruh hastası falan mısın?
Hayıııır
Çocuk sadece senin mi sandın? Tek başına bir çocuk istiyosan git sperm bankasına ordan seç kafana göre
1.70 im boy yok belki ama Yürek tamtakır.
Sen aski yürekte değil beden de ariyorsun sanirim. Etrafina bak onlardan çok var.
çocuğun 23 kromozomu 1,60 tan alacak bu haksızlık değilmi. Saçma düşünmüşssün.
Bu guzel görüşunuz icin ben size tsk ederim :D
gercekten sevince bunların bir önemi kalmıyor. demek ki gercekten sevmiyormussun
İnşallah doğacak cocugun sana çekmez...
Amin :|
160 boyundaki kizlar cok itici oluyor ne o oyle futbol topu gibi 😀
180 bul sen amerikan topu
Sen kendini uzunmu saniton cidden 😀
Hayır, nereden çıktı? bir uzun bir kısa olursak bu ırk düzelecek :D hedef 2023!!
Allah kahretsin seni bu saatte