AI Persona’ya Sor
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
140Cevap
Benim çocuğum bana çekerse her türlü uzun olur rahatım sjhdgfsd
Ufacık Boyun Var Türlü Türlü Huyun Var :D
Ay dötüm :D
Cocuga laf aticagina sen uzasaydin ya.. Topuklu giyerek kendinizi uzun saniyorsunuz.
mesafeler aşka engelmi :D
Ahahhha ne çektim şundan he :)
sen bunu yenimi fark ettin 1,5 yıldır çıkıyorsun
Görmemiştim ben onu ya
190 aşşası kurtarmaz hacı
Kezban algılandı diyosun :D
Kezban nedir la allan cahili
Bilmeyen sensin, nasıl ben cahil oldum?
Kezban kelimesini hemcinslerine nasıl olurda yakıştırırsın babında söyledim dostum
Anladım
e çocuğun ne suçu var senin boyun 160 zaten dafuq?
Onun suçu demedim ergen
ergen deyip vicdanını rahatlatan şahıs yukarda demişssin ya çocuğumun genlerine yazık değil mi diye eğer öyle bişey olsaydı o çocuğun boyunun sorumlusu %80 sen olurdun canım
Topuklunun topuğu giresice seni
Bende kısa boylu kızlarla evlenmek istemiyorum. Saygı duymak lazım.
benim boyum 1.58 gel benle evlen
Lütfen çocuk yapma
niye? kalbimi kırdın
Özür dilerim =/
Bunun yüzünden ayrılır mı bir insan manyak :D
Çocuğum uzun boylu olsun kanka öyle deme :D
Deli :Dd
Çocuk senden kurtulmuş
1.5 seneden sonra sırf ayrılma sebebın boysa eyvah..
Aslında hata o elemanda. Seninle sevgili olduğu için
Yeterince xper kasmıssındır simdi yat uyu.
Sen böyle guru oldun demek ki.
Ben hic soru sormadım ;)
Bırağva panpa
ben 180 im sıkıntı yok :)
Maşallah kanka
eyvallah knka ama yinede ayrılmasan iyiymiş ne bahane söyledin merak ediyorum boyun kısa demedin heralde cocuga :)
Yok demedim öyle. Yapamıyoruz filan klasik :)
zengin kız fakir oglan edebiyatı diyorsun yani :)
incitmekten iyidirr. :)
Biz napalim bir cogunuz hobit gibisiniz
Ülke şirinler köyü
burada kizlar 175 den asagi yok disarisi sirinelerle dolu
Hobit :)) +1 sjdhdhdj
bende 1.78im cüceyle takılmazdım :)
Sen de kısasın
evet yürürken seni görmüyorum :)
kapak böyle konur
Benim 1.60 sevgilim olsa cüceliğinden sürekli yere doğru bakıp kambur olurum.
Haksızsın ve saçmasın
Ne tatlısın sen ya =) foto için didim
Teşekkür ederim
Sanki sen çok uzunsun
Ben uzun olmadığım için onun genleri önemli diyorum işte
2 metre adamlada evlensen senin uşak cuguli gibi bişey olur herhal 1.70lik fidanin ahini almak neymiş gorursun:D
:D :D komiksin kz iyi etmişsin
Ahahha sağol kanka :)
Bahane olarak ne dedin ayrılırken?
Yapamıyoruz, olmuyo arkadaş kalalım dedim.
O ne dedi?
Kabul etti
Neden boyun kısa demedin?
Kırılırdı o zaman
Şimdi daha kısasına aşık olursan ne olacak peki? :))
Bence sen bir döl israfısın.
Topuklu hastasısın :D
Değilim
Sebepsiz ayrılık seninkisi :Dd
Haklısın... Kısa boylu ciftler ćok kötü duruyor.
çocuk gibi durucaz hep :D
Aynen. Hep liseli gibi görünmeye mahkum olacaktiniz.
çocuğu kendinden kurtarmakla iyi yapmışsın...
Ben 190 Im ama hobbit lere ilgim yok maalesef
Anne baba mı etken oldu, spor mu?
sevgilin deseymiş keşke 160 kızmı olur * diye
Deseymiş :D
Ben 186yim ben de sana bakmam
çok üzüldüm
Ağlama Kıyamam
Ben 165im öleyim ben o zaman.
Ölme kanka adamlık boyda değil ki.
Kız bir metre çocuğu beğenmiyor.
Kısalar alınmış
çok mantıklı düşünmüşün , bravo seni tebrik ederim
Teşekkürler :)
Ml mk bide tsk ediyo
ahaha öyle demiyeli
KarşıyakalıTor12
saygu duyuyorum biraz saçma olmuş ama napalım yapcak bişey yok
Krize girdim ya :D
eğleniyosan problem yok demektir :)
Şimdi sektirerek gidebilirsiniz trol.
Sana doğru mu sektirelim :D
Evet gelişine bir tekme sallayayım.
Saçmalama bir ya. 😒😒
Mantıklı bir şey sorsaydın, saçmalamazdım.
boyun 155 ve boyu yuzunden erkekdenmi ayrildin :\,
160 :D
Allah akıl fikir versin.
Amin hepimize
iyi yapmışsın kanks :D
Sagol canısı :D
demek benle olsan ne olurdu acaba :)
Boy kaç ki?:)
1.86
Maşallah kanka ^^
eyvallah :)
Boydan önemli şeyler var
Sayısal zeka gibi mi?
Yakışıklılık karizma konuşma zeka işi vs.
ahaha verilmiş sadakası varmış çoçuğun
Ben verdim sadakasını gitti
Senden bir çocuk dünyaya gelmez diye umuyoruz
:D aa çok ayıp
Asıl o zavallı çocuğa yapılan ayıp
Hııı bu arada sıkıyorsa benimle sevgili ol bakalım, boyu 193
Kapıdan geç önce :D
Allah'tan 160 falan değilim , kendimi keserdim🔪🔪🔪
Erkek 160 olur mu be :D
Bayan oluyorda erkek neden olmasın
Boyu değil işlevi asfdgh
:D:D
Ha sizin boyunuz çok uzun, gerçekten.
Ben uzunum demedim
Boyunuz kadar aklınız da kısa imiş. Umarım çocukların genleri, size benzemez.
1,60 boyla ne bekliyorsun bacım
Kaslı uzun yakışıklı
-kezban
Heheh kezbanlık yapmayın:)
Bizde. Barbara veya Miranda bekliyoruz ama...
Sana cok yazik diyorum baska bir sey diyemiyorum
kendi hobbit gibi bide çocuğa mana buluyo
Irkı düzelteye çalışıyorum ben destek yok
baştan ben pskopatım desene
1.85 im merdivene cık belkı gorursun :D
Abartma ya. 150 olsam tamam :D
bot giyersem o 1.90 olur :D hahaha gene aynı fark
Topuklu -10 olur o zaman :D
öpmek icin egilmek ıstemıyom :D 1.60 nedır ya :)
Bel fıtığı riski var uzaklaş :D
1.60 boyun var mı gercekten hahah :D
Yok ya 140 ben masaya çıktım şu an sesimi duy diye :D
bizim okulda var 1.40 kız karınca gibi gorunuyor bide incecik :D insallah sende oyle degılsındır :) 1.85 100 kiloyum ben :)
Ovvv at gibisin
hayvan yaptı benı vay be... cok kalıplıyım ama :( cılız kızlar kotu olur yanıma
At hayvan mı? O mikemmelliğin simgesi!
Anoreksik tipler iyidir:)
iyi öyle olsun sende atsın
Tişikkirlir sipirmin
mesaj att
Ne mesajı? Sana mı?
yok baskasıyla konusuyosan baskasına mesaj at :D
haksızsın tabi fiziksel bişey yüzünden soğumuşsun
Kısa olsa sevgilin ister misin?
aradığım 3 şey var
parlak gözleri
güzel sesi
ve güzel gülüşü
geri kalanı önemli değil benim için boy kilo onlar fasa fiso
Bunlar da fiziksel.
aslında değil bir insan sadece sevdiğine bakarken gözleri ışıldar
en güzel gülüşü sevdiği insanların yanında çıkar
ve sesi sevdiğiyle konuşurken en etkileyici şekilde çıkar bence bunlar fiziksel değil
Hadi göz tamam diyelim. Gülüşü güzel bir kadın kendi de güzeldir. Bunu seversin yani. Sesi kalın olabilir ne demek istiyosun ki anlamadım.. Dış görünüş önemli değil lafı çok havada. Sadece dürüst olamıyosunuz
sesin kalınlığı inceliği önemli değil konuşurken sesindeki o titreme frekansı etkileyici oluyo
Peki saygı duyuyorum öyleyse
kısaymış dediğin gibi :D 1.87 versek :)
Olur bence :D
özel mesajla çözebiliriz bu problemini :D
hu huuu :)
Saçmalama yav:D
yok be saçma değil konuşmalık :)
garipsedim valla buradan kimseyle sohbetim olmadı
Saçmalık ne güzel aynı boydasınız işte :Dd
180 olsam iyiydi o zaman :D
niye ki ya o uzun olcak ya da aynı boy ama seviyosanız sorun yok
allah korumuş çocuğu tütüüüütüüüü
Kimden be?
akıl fikir dilerim sana.
Pf :) yaw hacı böyle sevgiye sokam ben
Sok kanka
Millet yaşama olmuş artık :)
Yalama olcak
Beyin bedava sen ve senin gibiler için
Sana parayla mı verdiler?
ben bana paraylamı verdiler dedim nerenden anlıyosun
herkese bedava ama kullanabilen var kullanamayan var ;)
Başta bunu deseydin... Saçma
başta dememe gerek var mı bir tarafından element uyduruyosun
1.71 diye ayrılmış. 1.80 ne yapsın seni.
Şu an konuştuğum insan 180+
Sonradan mı kısaldı. çıkmaya başlarken 180 miydi?
Hiç sevmemişsin ki neyin derdini yapıyorsun ki?
çok saçma bence haksızsın
İyi ki ayrilmissim kurtulmuş çocuk senden.