Kızla ayrıldık gibi ama pek kabullenemiyorum ne yapmalıyım seviyorum onu?

kızla tanıştık iş yerinde benim ilk kız arkadaşım olduğundan dolayı wpden numarasını bulup yazdım baya bi konuştuk sonra kız da benden hoşlandı sonra iş yerinde denk geldik orada da konuştuk sonra dateye çıktık 2 gün kadar 2. gün bu üstünü farklı giyindi saçını boyadı geldi benin hesabı ödedi falan ilk ben ödemiştim cafede cafe sahibi post yok demişti kızda bende nakit var diyince nakit vereyim dedi ben kabul etmedim ibandan ödedim neyse 2. günün gecesi sev olak diye sanki değilmişiz gibi saçmaladım kız benden soğudu iş yerine gittim kabul etmedi özür dilemek için yani , 3. gün ona mesaj attım araba var arkadaşın gezelim ilk nazlandı sonra gezdik evine bırakırken belinden tuttum yaklaş demiştim öncesinde yaklaştı falan sen de bana karşı boş değilsin demiştim gözlerime baktı bende ona biraz böyle hafif üzüntülü hali vardı biri görecek dedi ben de kim görcek dedim öpmeye çalıştım öptürmedi elinden öptüm neyse sonra tekrar date için tarih aldım wpde napıyorsun dedim aradım bi kerede müsait deilim diye mesaj attı sonrada engelledi hem watsap hem instangram sonra ben bunun bindiği

otobüse bindim indiği yerde yürürken kolundan çektim konuşcaz bir kaç kez çektim ama yok ne falan dedi işte öyle sonra ben kızı kafaya takıp motorla kaza yaptım kasko ödeyecem birde galiba hak mahrumiyeti parası girecek bana o günün sabahı geldim iş yerine bir tane erkekle başbaşa yemekhanede sohbet ediyorlar kafayı yedim tabi sonrada otobüsü beklerken kız bana baktı uzunca sonra da diğer adama baktı bana sırtını döndü ben orada bittim zaten tekrar otobüse bindim ondan uzak oturdum yine konuşacaktım sonra vazgeçtim otobüsden indim

kaza yaptığımı ardadaşlarım ona söylemiş öleyim mi demiş kız da tabi de işte ne bileyim
bana peşimi bırak başkasıyla görüşüyorum demişti
ben yalan söyleme dedim
işte ben oğlanla görünce filmler koptu
ama hala seviyorum onu kopamıyorum her yerden engelledikten sonra arkadaşım vasıtasıyla benim ağzımdan yazıştık wp engeli kaldırmıştı sonra bir şey dediğim yazdığımda yine engellemişti sanırım engeli kaldırdıktan hemen sonra yazdım diye olabilir bilmiyorum

fake hesap açtım instadan en son dün ve bugün 2 günlük roman yazdım görüyor cevap vermiyor son durum bu

Kızla ayrıldık gibi ama pek kabullenemiyorum ne yapmalıyım seviyorum onu?
Cevapla