Sevgilim benim için yaşıyor resmen daha bir hafta oldu?

10 gün önce bir ilişkiye başladım kendisi 3 ay bekledi beni tabii. İlk buluşmadan hediyelere boğdu. Ceket, kazak, çikolatalar, çoraplar, çiçek. Sonra da sürekli yurduma yemek falan yollamaya başladı ama biraz abartı değil mi? Kendisi benimle evlenmek istediği için öğle yemeği bile yemeyip para biriktiriyor, bunlar beni korkutmaya başladı şimdiden. Aşırı bunaltıcı sevgi sözcükleri ki ben daha kaliteli sohbetler edelim istiyorum. Her görüntülü konuşmamızda ağlıyor, ilk buluşmadan ayrılırken de ağladı. Sipariş vereceği zaman kız arkadaşım değil eşim diyor mesela. Elbette beni düşünsün ama kendi hayatı olmayınca benim de ona saygım çok azalmaya başladı. İlişkimizi şimdiden herkese duyurdu. Merak ettiğiniz olursa yazabilirsiniz, yorumlarınızı bekliyorum.

Güncellemeler
5 ay
Ayrıca upuzun mesajlar yazıyor her gün okuyamıyorum günde 40 tane reels atıyor. Telefonda da kaliteli sohbetimiz pek olmuyor genelde benim hayat kalitemi arttırmak üzerine konuşuyor
Sevgilim benim için yaşıyor resmen daha bir hafta oldu?
Cevapla