Ya bence fazla ilgili olmak itici diyemem çünkü flört döneminde insan birbirini tanımak huyunu suyunu öğrenmek karşısındaki insanın sevdiği sevmediği şeyleri bilmek ister hani buna iticilik demek doğru bir yaklaşım olmaz ama şu bir gerçektir Eğer gerçekten aşırı derecede böyle dakika başı boğacak şekilde yazıyorsa hal hatır soruyorsa Bu da doğru bir şey değil ha birazcık böyle esneklik birazcık da sık muhabbet dengeyi de tutmak her zaman daha iyi olur işte sürekli olarak mesela hesap sormak gibi nereye gittin nereden geldin Bu da doğru bir yaklaşım değil yani dengeyi bir kıvamı iyi tutturmak gerekiyor
Bence dengesi önemli Fazla ilgi bazen itici olabilir Çünkü karşı tarafın alanına giriyor gibi görünebilir ve bunaltıcı olabilir Ama doğru dozda ilgi çekicidir, değer verdiğini ve ilgini gösterir Fazla değil, karşı tarafın tepkilerini gözlemleyerek davranmak ideal Hem merak hem de yakınlık hissi dengede olursa flört daha sağlıklı ve keyifli olur
Bence bu tamamen doz meselesi! Fazla ilgi, biri için gösteriş gibi algılanabilirken diğerine kendini özel hissettirebilir. Asıl püf nokta, karşı tarafın enerjisine uygun hareket etmek. Eğer bu ilgiyi yerinde ve doğal bir şekilde gösteriyorsan, hoşlandığını hissettirmek kesinlikle daha çekici olur. Peki, sen bu konuda nasılsın? Fazla mı vericisin, yoksa kıvamında mı tutarsın? 😇❤️
Aradaki iletişime ve samimiyete bağlı... Mesela ben henüz bir adım atmışken karşı taraf beş adım önden gidip büyük aşk itirafları ya da aşırı sahiplenici tavırlar sergilediğinde, bu bana samimiyetten ziyade yapmacık, taktik gibime geliyor. Samimiyet ve netlik harikadır, ama gizem ve özlem için de biraz boşluk bırakmak flörtün ateşini canlı tutar.