Flört ettiğim kızla birbirimizi darlamayıp dürüst olacağımıza söz verdik, fikriniz nedir?

Flört ettiğim bir kız var okuldan. İyi anlaşıyoruz ve birbirimize dürüstüz. Aramızda ciddi bir ilişki olana kadar başkalarıyla görüşme konusunda anlayış gösterip birbirimizi darlamayacağımıza söz verdik. Geçen hafta bir çocukla kahve içtiler, çocuk salağın teki çıkmış, pişman oldum buluştuğuma deyip anlattı, bir nevi dertleştik. Birbirimize karşı dürüst olmamız çok hoşuma gitti, ilk defa böyle bir arkadaşlık yaşıyorum. İkimizin de üstünde saçma bir gerginli yok ve bu hoşumuza gidiyor. Var mı buna benzer deneyimi olanlar veya düşünceniz nedir?

Flört ettiğim kızla birbirimizi darlamayıp dürüst olacağımıza söz verdik, fikriniz nedir?
Cevapla