Nişanlı bir erkek exi ona yazdığında neden içini açar işte ilerde mutlu olacağıma dair inancımı yitirdim felan diye?

Exine yarım kalan duygularım oldu sana karşı demiş va vs her şey çok farklı olabilirdi demiş bazı zamanlarda mutlu olamadım fslan demiş nişanşısından ayrılmayı düşünmüş vs vs
Nişanlı bir erkek exi ona yazdığında neden içini açar işte ilerde mutlu olacağıma dair inancımı yitirdim felan diye?
Cevapla