Nişanlım beni terk edince çok fazla kendini aştı neden?

Nerdeyse tüm kızlara yürüyecek hale geldi ve beni terk etme sebebi ailesine çok fazla yakın oturmayı istememem ben burada gelinliğime bakıp ağlarken o her yere savuruyor kendini 9 Ağustos nikah günümüz 30 düğün adam sanki ben hiç hayatına girmemişim gibi davranıyor neden böyle yapıyor düzelir mi kişiliği mi buymuş 2 yıl hiç anlamdım
Nişanlım beni terk edince çok fazla kendini aştı neden?
Cevapla