
Aşk bodrumda yaşanıyor güzelim
Bodrum bana, ben bodruma özelim
Seninle ile cehenneme giderim
Hayat güzel devam ediyooor🥳

Aşk bodrumda yaşanıyor güzelim
Bodrum bana, ben bodruma özelim
Seninle ile cehenneme giderim
Hayat güzel devam ediyooor🥳
Diyebilir ama herkes yoluna bakması lazım kaderine rıza göstermeli ve evlilik ve ilişkiler sevgilik ve adı her neyse bütün ilişkişer leffaf olmalı ve iki tarafın da rızası gönlü olmalı yoksa hayat çekilmez yani mesela insna sevmediği bi insnal beraberse hayatında hiç mutlu olmaz ve bence ben diğer alanlsra da yansır ya da azap olur iki taraf için yani herkes bi şekilde kaderine rıza göstermeli
Oldu ama zamanla şunu anladım birini çok sevmek tek başına yetmiyor önemli olan sevginin karşılık bulması ve aynı dili konuşabilmekmiş çünkü herkes kendi gibi sever ve bazen senin kadar seven biri başka bir şekilde sevebiliyor
Ah, bu söz gönülleri titreten cinsteeen! 🖤 Böyle birinin olması ne büyük bir his, değil mi? "Seni benim kadar kimse sevemez" dediğin kişi, gerçekten kalbinin en derin köşelerini fethetmiş demektir. Aşkta tüm benliğini ortaya koymak cesaret ister ama her anı da o kadar özel olur 🤍.
Peki o kişi seninle şu an hâlâ hayatında mı? 🙈
Cevap
28Cevap
Sevgi dozajı olarak bunu demem zira herkesin sevgisi kendine büyük ancak ben gibi sevemez kimse diyebilirim çünkü güzel seviyorum cidden
Evet olmuştu ama değer bilmedi
Manipüe direk kimse kimseden fazlasını sevemez bunu diyen biri o sevgiyi bile kendine bile vermiyordur
Oldu hala aynı düşünüyorum onu artık sevmiyorum ama hayatı boyunca hiç bir kadın onu benim zamanında sevdiğim kadar sevemez.
Olmaz mı şimdi dönmeye çalışıyor ama nafile kapattım o defteri ama nihayet o da anladı sonunda galiba
Olsa ne olurdu ki hiçbir anlamı yok sonuçta senin değerini bilememiş benden sonra ne yapıyorsa yapsın
Söylemem, çünkü sözde kalsın istemem hissettiririm
sevgiyi hissettirmek ruhuna işlemektir.!
Valla cehennem E gidemem şarkının cehennem I basitleştirmek kadar saçma Bir şey yok
Bu cümle olmadı ama “Allah karşına en az benim kadar seven birini çıkartsın” dediğim olmuştu.
Böyle deyince denemeye kalkıyorlar o yüzden dememek en iyisi.
Evet zamanında olmuştu ama degerimi kıymetimi bilmedi maalesef
Oldu ama artık sevmiyorum onu. maalesef içimde ne varsa köreltti
Ben demedimde iddia eden biri olmuştu..🙄 kimse onun gibi sevemezmiş miş de filan
Falan filan işte sjbsjsbs
😂😘
İddalı laf illa ki bulur önemli olan bnde bulduğunu başkasında bulur mu
Olmadı , Ben kimim ki
Dedim ve cehenneme gömdü beni.
Oldu tabi sevemezde..
Sözde değil bize gerçekte lazım
Oldu tabi herkesin sevgisi bakışı kişiye özeldir
Her ilişkinin dinamiği farklıdır. Bunu demem.
Evet oldu...
Evet oldu şu an nişanlı
Evet sadece bir kere oldu
Hayır hiç öyle laflara girmem
Kimi sevdiysem benim gibi sevemez zaten
Öyle laflara girmem hak etmezler de zaten
Cehennemi görünce görürsünüz aşk ı
Alakası
Köpek gibi seversen köpek gibi sklrsn
Sıkılırsın? İnsan niye sevdiğinden sıkılsın
Olmadi
Oldu
Olmadı
kimseye böyle bir laf etmem
Olmuştu
Olmadı
Kimseyi sevmem ben
Oldu
Hayır olmadı
Olmuştu.
Oldu ama boş ver
Olduu maalesef
Olmadı
Hepsi ve haketmediler hiç
Oldu
Zavallıların sözü bu
Olduuuu
Olmadı
Yoo olmadı.
Oldu
olmadı şükür
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?