Özellikle ilişkiler için söylenen “isteseydi yapardı” sözüne katılıyor musunuz?

Şahsen ben katılmıyorum. Kendimi avutmak için değil😄 Çünkü ben de istiyorum ama bi şey yapmıyorum.

Özellikle ilişkiler için söylenen “isteseydi yapardı” sözüne katılıyor musunuz?
Cevapla