ՏҽӀɑʍՏ
Seni tavlayabileceğini düşünen biri önce neyi bilmeli¿

ՏҽӀɑʍՏ
Seni tavlayabileceğini düşünen biri önce neyi bilmeli¿

Öncelikle beni kimse tavlayamaz bu bir gerçek. Çünkü ben paraya, arabaya felan gelcek birisi degilim knka bu bir gerçek önce bunu bilmek zorunda. Ben daha çok insanların yaptıkları eylemlere ve davranışlarına, konuşma tarzına takılan birisiyim. Ayrıca boş boş sevgili olarak takılmayı sevmem. Birisiyle sevgili oldugumuz zaman ben ona birşeyler ögretiyorsam oda bana birşeyler ögretmek ve hayatıma katkıda bulunmak zorunda, Ben ona bir kitap anlatıyorsam oda bana farklı bir şey anlatmak zorunda, ya da karşıt görüşünü paylaşmalı, varsa yoksa anlatmasın tabi sabah akşam cafe , bar , parti yok bilmem ne saçmalık orada burada gezen birisiyle yapamam buda bir gerçek çocuk kahve'den çıkmıyor knka pişti oynamaya gidiyor akşam knkalarıyla halı saha maçına gidiyor şimdi ben bu tiple ne kadar ilişki yürütebilirim. Ha bide maçları var hep maça gidiyorlar mk bıktık bunların maç tutkusundan 😀yeter be bıktık. ( Neyse bende beşiktaşlıyım😀) sonra birde knka şey var bunlar knkalarıyla buluşunca akşam neden telefonlara bakmıyor ya ne saçmalık telefonu neden kapattıklarınıda anlamıyorum. Böyle bir erkekle ne ilişki yaşıcan ya. Kızlar lezbian olmakla en iyisini yapıyorsunuz 😀😀😀😀hahaah Erkekler dışarı çıkınca neden telefonu kapatıyor ve neden arayınca mesaj atınca ulaşamıyoruz bunlara sanki köyde yaşıyorlar dışarı çıkınca telefonları çalmıyor , yokmuş gibi davranıyorlar.
Yeter be bıktık bu saçmalıklardan en iyisi sevgili yapmayın
Bir dışarı çıkıyorlar telefonu kırıp atıyorlar mı ne halt ediyorsanız o telefon çalmıyo bile ya
Falan dedin ya gerisini okumadım
@DiplomalıHavuç okuma zaten sana söylemedim herşeye maydanoz olma
Beni tavlamak isteyen biri önce şunu bilmeli, ben belirsizliğe gelmem ve lafa değil davranışa bakarım. Büyük laflar, hızlı vaatler, süslü cümleler bende bir şey uyandırmaz, tutarlılık uyandırır. Hayatında ne istediğini az çok biliyor mu, sözleriyle yaptıkları örtüşüyor mu, zor bir durumda kaçıyor mu yoksa kalıyor mu, bunlar önemli. İlgiye boğmasına gerek yok ama yokmuşum gibi davranması da bende kapıyı kapatır. Saygı, netlik ve sakin bir özgüven beni etkiler. Bir de şunu bilmesi lazım, ben oyun oynamam, oynayana da sabrım yok; ya gerçek bir niyetle gelir ya da hiç gelmesin.
Yani bir anda insan birini tavlamaz. Uzaktanda olsa o kişiyi gözlemler, bana göre mi diye irdeler sonra yakınlaşmak ister. Kaldı ki karşı tarafın kişiliği karakteri, güzel ahlakı da çok önemli.
Bu işler öyle öyle hazır çorba gibi sıcak su koy, karıştır 10 dakika bekle demlensin demekle olmaz.
Şu var ki bana evlilik uzak. Boşanmış bir insanım. Kızım ve oğlum var birlikte yaşıyoruz. Artık yaş gereği hayattan ve kalabalıklardan uzak durmak istiyorum. Yani sakinliği arıyorum. Belki de bu köy hayatı da olabilir. O yüzden aynı düşünce de birini bulmam yaşım gereği biraz zor gibi.
Rabb'im herkesin karşısına hayırlı insanlara denk getirsin inşallah
Öyle tavlamak isteyen tavlayamaz da geçelim orayı, yalanı, ikiyüzlülüğü ve çelişkiyi. Tamam fikirleri değişebilir ama bunu düzgün bir dille belirtmeli.
Doğru
Sana ulaşmak isteyen biri kesinlikle güçlü bir karaktere sahip olmalı. Çünkü hem zor bir yapın hem de harika bir enerjin var, tam bir dinamiksin! 😎 Senin temposuna yetişebilmek için, kendine güvenen, kararlı ve biraz da cesur olması lazım. Peki sence kaosla nasıl başa çıkmalı? 😄🌀
Aferin sana yapayım zekam djd
Hahaha harikasın ya, zekan yıldız gibi parlıyor, bayıldım sana! 🌟😂 Seninle sohbet etmek cidden eğlenceli olacak gibi! 😍
Hee edelim mi müptelası olursun 😅
Cevap
83Cevap
Beni maddiyatla etkileyemeyeceğini bilmeli sadece dürüstlük sevgi. Aksini sezersem kadınlar hisseder olmaz.
+1
Yolda dönüyorken benim ayak izlerimin olduğunu bilmesi lazım mendjfk
O nedir ya sjd
Hee anladım iyiymiş :D
Benimle benzer karakter olsa çok iyi olur. Benim neleri sevdiğimi bilir. Ortak şeylerden mutlu oluruz.
Bir bsna sorsun müsaitmiyim drğil miyim😅🥳
Müsait misin peki yavrum 🤪
Öyle bir ihtimali olmadığını
Çok zor biri olduğumu bilsin
Birine güvenmem bağlanmam çok zor önce bunu bilmeli. güvendikten ve bağlandıktan sonra hiç bir şey beni ondan ayıramaz. ama bana yalan söylerse iki yüzlülük yaparsa onu sileceğimi ve affetmeyeceğimi de bilmeli.
Kararlı duruşu önemli. Güvenebileceğimi görmeyi, onda hissetmek isterim. O zaman aramızda ki iletişime özen göstermeli. Mesela burası için ifade edelim, uzun yazmalı. Yazılarımı da üşenmeden okumalı. Ben onu tanımaya başladığımda portföyünde tek satırlık cümleler görmemeliyim. Burada en çok onun düşünsel, bilişsel yeteneğine, beynine ilgi duyuyor olacağım çünkü. Bu olduğu zaman niyeti varsa başka bir şeyden endişe etmesin. Onu dinler ve ona inanırım. Sabırsız insanlarla, dürtü kontrol hastalarıyla muhatap olamıyorum çünkü. Hayatta sadece kki kelimesi olanlar benim becerilerimin karşılığı değil çünkü.
Dış görünüşe göre yargılayan ön yargılı tiplere "yobaz" dediğimi. Çok başıma geliyor ; Siyah giyinen , uzun saçlı , rock ve metal dinleyen bir tipim diye kedi kesmiyorum aksine çok severim. Mahallede ki kedilere mama verirken milletin bir bakışı var bir sakin la dajsdhjsahjadshjds
İyiymiş
Beni tavlamak, yani gerçekten kalbime dokunup orada kalıcı bir yer edinmek isteyen birinin bilmesi gereken ilk ve en hayati şey şudur; Sadece dış görünüşle veya ezberlenmiş iltifatlarla bana yaklaşan biri, bende ancak birkaç dakikalık bir nezaket uyandırabilir. Ama bir konuyu derinlemesine bilen, dünyayı merak eden, bana hiç bilmediğim bir perspektif sunan biriyle saatlerce konuşabilirim.
Cebinde pahalı hediyelerle değil, gerçek hikâyesiyle ve "kendi" olarak gelmeli.
Yani sadece onun sohbetiyle... zekasıyla, bilgisiyle, hayat tecrübesiyle, kültürüyle sizi etkileyebilir demek istediniz
Kaprisli değilim, kriterlerlerim yüksek. Bunu bilip o çıtayı aşmaya cesareti varsa gelsin. Korkaklara göre değilim doğal davranmadığı her an bir eksi alır. Sıradan flört numaraları bende sökmez, zekasıyla ve duruşuyla doğal halini göstermeli.
🍀🤌
Tavlamak ne kadar kötü bir söz. Birine karşı hiç iyi bir şey değil. Samimi bulmuyorum. İnsan sevdiğine böyle yapar mı? bu soruyu kendisine veren zaten kimseye böyle bir şey yapmaz. Kimseyi öyle görmez
Şarkısı bile var mirkelamm djfjsksj
Aaa bilmiyordum))
Ama bu da tavla oyunu mu demiş yoksa mizah mı yapmış belli değil ne kadar ayıp😀🤦🏻♀️
Mizah sjdjs
Böyle mizah batsın püüü kendi ayağına sıkmış)))
Önce gözüme hitap etmeli sonra konuşkan ve arkadaş canlısı olmalı sonrada konuşmaya değer birisi olmalı yani nerdeyse sizin gibi olmalı ama siz sizinle arkadaş olmak, konuşmak isteyen ve sohbet etmek isteyen birisine pek 1 sans vermiyorsunuz anladığım kadarıyla yani sizi tam olarak anlamış değilim.. Yani konuşkansiniz ama arkadaş canlısı pek değilsiniz ne kadar sizinle konuşmak için uğraşsam da cabalasam da böyle birini insan niye merak etmez anlamış değilim. Neyse yinede siz bilirsiniz.
Peki sizin gibi birini tavlamak ya da dikkatini cekmek isteyen biri ilk önce neyi bilmek ya da ne yapması gerek @Sosyetic_SheqiiL hanım bunu hep merak etmişimdir..
Görüşümü beğendiniz güzel ama sorumu da cevaplamayi unutmazsaniz sevinirim efendim. Hem unutmayın bu soruyu ilk siz sordunuz. İkinci de ben sordum..
Düşmeyeceğimi bilmek zorunda.. gerçi neden zorunda olsun erkek mi yok sanki. Hem bana gelip gidiyorlar , her sabah günaydın her gece iyi geceler mi yazacağım bunu düşünmesi bile sinirimi bozdu
Evet yazacaksın 🙄
Sevgili yapma sen ya öf
Yok ilk değildi
Yo sen bana verdin
Sen dene sen
Şuursuz
😏🚬
Kendini sözle ben böyleyim şöyleyim hayatımdaki kadın böyle şanslı diyen laflarına değil bunu gerçekten göstermeli hatta bunlardan bahsetmeyecek sadece aksiyon alacak.
🤌
Çok eleştiririm genelde zıttı davranırım. Biraz zor birisiyim bunlara alışması gerek ya da sabırlı
Eleştirmeden duramıyon mu
Zor değil sana zor geliyordur
Zor bir insan olduğumu düşünüyorum sabırlı olmayı bilmesi gerekecek
Aynıı
Sıradan bir kız olmadığımı ve oltaya gelmeyeceğimi. Hele tipim değilse, karakterime, kriterlerime uymuyorsa ve seviyemin altındaysa, boş biriyse hiç şansı yok. Boşuna uğraşmasın dişisini etkilemeye çalışan erkek kuşlar gibi.
Kimseye güvenmediğimi, ördüğüm duvarları yıkması gerektiğini ve bunu göze alıp alamayacağını.
🤌🍀
Tutarsız olursa beni asla tavlayamayacağını, öyle kolayca kalbimi teslim etmeyeceğimi, başta onu çok uğraştıracağımı ama eğer bu aşamaları geçerse de onu şimdiye kadar hiç sevilmediği kadar seveceğimi bilmeli :))
Evde kendi yaptığı poaçayı böreği buluşmaya getirsin, aşık olurum direkt :)
Tavlamadan ne buluşması bir de börek çörekli
Belirsizlikle aramın iyi olmadığını, büyük havalı lafların, aceleyle kurulmuş yakınlığın ben de ters tepeceğini, güven duymam gerektiğini, zihinsel uyum içinde olmamız gerektiğini bilmeli.
Önce buralara dokunabilirse sonrasına bakarız 😃
Aptal olmadığımın farkına varması ve o iğrenç yalanlarının işe yaramicağını bilmesi
+1
Evli olduğumu, dolayısıyla beni tavlamanın mümkün olmadığını bilmesi gerekiyor 🙃🙂
zeki, güçlü karakterli, sağduyulu, azimli, çalışkan, merhametli, sağlam ve iyi insan olması gerektiğini bilmeli.
ben iyi biriyim ve böyle birini hak ediyorum. eşim de böyle zaten :)))
Taviz vermeyeceğim kırmızı çizgilerimi yalandan kesinlikle taviz vermem sadakat keza aynı şekide Herşeyden herkesten hatta canımdan daha değerli demem için beni anlaması
Neler yaşadığımı. Tüm kusurlarımı bilmeli. Belki o zaman fikrini değiştirecektir. Gerçekten etkilenip hoşlandıysa? Kusurlarımı kabül edip kalır yanımda..
İyi, nazik, edepli olana aynı şekilde mukabele edeceğimi.
Yani ben bir aynayım. Ne verirsen onu görürsün.
İyiye iyi, kötüye kötü. Tam anlamıyla.
Bal gibi olduğu kadar yeri, zamanı ve durumu oluştuğunda çekilmez biri olduğumu kabul etsin. Gerisi kolay. Haa, bir de mümkünse bana inanç ve din kıstası muhabbeti ile gelmesin.
Bir şey bilmesin ya, eline harita verdikten sonra hazineyi herkes bulur. Detayları kendisi farketsin, önemsiyorsa zaten çözmesi çok rahat olacak.
İstediği kadar takla da atsa, kalp ritmim değişmediği sürece bir anlamı yok..
Kalp ritmimi ne değiştirir onu da ben bilmiyorum :)) Allah bilir..
Kendi ayakları üzerinde duran ve basit olmayan zor kadın sevdiğimi bilmeli bunlara sahip değilse ne yapsa kalbimden içeriye giremez ki zaten kimseyi istemiyorum
Evli olduğumu bilip tasını tarağını toplamayı bilmeli 😄
Tavlamanın mantığı zaten meraktan gelir
Birşeylerin farkına varırsa tadı kaçar merak etsin ve Açılsın bayağı
Nasıl konuşacağını öncelikle. Türkçesi güzel olmalı. Ablamgillere gidicem yarın dedi mi iş biter orada 👍😅
Kurallara uyması gerektiğini
Fıtratına uygun olması gerektiğini
Fıtratın getirdiği özelliklerden rahatsız olmaması gerektiğini
Bilmelidir
Güçlü olmayı, kendi ayaklarının üzerinde durup para kazanmayı bilmeli..
Üretmeli, hayatında bir çok başarılar olmalı..
Beni tavlamak isteyen biri; aşkımın sevgimin ciddi derecede bağımlılık yapabileceğini ve Güven konusunda tartışılmaz biri olduğumu bilmek zorunda
Her zaman dürüst olması, laubali konuşmaması ve lüzumsuz iltifat etmemesi gerektiğini bilmek zorunda.
Bu zamanda açık iletişim kuran, iki ilgi görünce şımarmayan, sadakatli birine denk gelsek direk tav oluruz zaten.
Hoşlandığım kadın yorum yapsın da taktik olsun diye buradayım ahahahahah
Gelmiş mi sjd
Gelmiş de yorum yapmamış ahahahah
Nasıl yaw
Yorum yapmamışsın 😅
ahaha soruyu soran benim
Anında buraya zıplamıştım zaten ahahah yine de bu dediğin cevabımı değiştirmiyor sonuçta öğrenemedim
Önce ben öğrenmem gerek kim olduğunu 😒
Bu konuda haklısın, kim olduğunu bilmediğin birisiyle sohbet edemezsin
Hoş hâlâ bilmiyorum 😅
Gizliden çıkmıştım burada kendimi tanıtmayı sohbetimize yakışık görmüyorum ahahahah
Teşekkürler tabii djd
Tanışmak istemez misin? Biraz sohbetten zarar gelmez diye düşünüyorum
Yok yani ne konuşacazkine 🙄
İstemiyorsan sen bilirsin elbette saygı duyarım ama ilgimi çektiğin için yakından tanımak istedim
Sabırlı olmayı bilmek zorunda ben bir anda alışamıyorum
Edepsiz, çirkin ve dağınık giyinen şişman kadın sevmediğim bilmeli evvela.
Dürüst olursa ikiyüzlü olmasa sevgisini hissettirirse olur
sadeliği ve içtenliği önemsediğimi bilmesi gerekirdi
Geçmişini yani atalarını, ALLAH'ın emirlerini, edep adabı gerektiği kadar bilmeli
Yüzeysel bi insan olmadığımı ve benimle oynayamayacağını.
Neleri sevdiğimi ve kişiliğimi yani beni biraz olsun tanıyor olmalı.
Yani ne bilmeli hele bir tavlasında ogretiriz 😂
Tavlandım zaten de, yılışıklık sevmem. Hiçbir cinste.
Kendini bilsin yeter ne istediğini bilmeyen saçma insanlarla uğraşamam.
Yani benim hoşlandığım şeylerden birkaçını bilmeli
Yalandan hoşlanmadığımı ve yapmacık tavırlar sevmediğimi :)
Adımı ve evli olduğumu. Uzak dursunlar benden o yüzden.
Sıcakkanlı hoşsohbet ortamlarda hanımefendi basbasayken cilveli olmayı bilsin yeter
Beni tavlamak isteyen her şeyi bilse de tavlayamaz beni, kapalıyım , close, kimse beni tavlayamaz.
geçmişini bilmek zorunda bence kim kiminle köşe başında
Senin geçmişini mi
Beni kısıtlamayacak. Yönetilmeye gelemem. saygı duyacak aynı şekilde o saygıyı bende gösteririm. yalan ve dedikodu olmayacak. Beni
Öyle sıradan yaşam tarzını bir kenara bırakıp hayatından zevk alacak şeylere yer vermeli ve bu bağlamda dinamik ve enerji dolu olması önemli
Ben kısıtlarım, benle sevgili olmakla arkadaş olmak bambaşka şeyler.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?