AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
114Cevap
Çocuklarına göz kulak olacak onları sevecek benimseyecek vicdanlı bir erkek olmalı
Kesinilkle
Bir baba olarak bunları söylemek istedim sana
Haklısın
Seninle mi çocuklar
Evet
Babaları sorun çıkarırmı
Bilmiyorum
Kolay bir karar değil
Senin 3 çocuğun var ve hayatını alacağın insanı kesinlikle iyi seçmen lazım Çok dikkatli olman lazım
Evet zor ya
Evlenmesi şart mı? Neden evlenmiş olmak için evlenir ki bir insan
Evlenmiş olmak için degıl
Zaten o kişiyle evlenmek istiyor olsan bu soruyu sormazdın bence
İkilemdeyim
Aşk yok apla uyan rüyadan biz bile bulamıyoruz kaldı ki sen
Ya ağlarım ama öyle deme 😂
Bu sattten sonra kendi ayakları üzmende durması gerekir.
Şartlar gereği çalışamıyorum
Yanlış anlamayın beni, 3 çocukla kimse uğraşmak istemez, yeri gelir başınıza kakar. Üzülürsünüz.
O yüzden diyorum ya kafa dengi değil acaba nasıl olur
Kafa denge olup olmasının bu saatten sonra bir önem yok, mazbut dahi olsa ilerde konu açılır, başınız ağrır.
Mantık evliliği bir yere kadar gider. Duyguların olmadığı aşk ve tutkuyu yaşamadığın her ilişki hüsranla biter. Kendim gibi olanlara odaklan çocuksuz biri seni asla anlayamaz bunu unutma.
Sana ve çocuklarına değer veren bir adam bulmalısın canım
İnsanları çok iyi tanıman lazım bende evlenip boşandım inan insanoğlunu tanımak mümkün değil. Hem ask hayati hemde mantık evliliği bile olsa tanıman lazım. Gönül ister aşk evliliği yap.
Abla kiminle evlendiğin çok onemli sevmeden evlenme çok iyi biri olmadığı sürece mutluluklar dilerim hayatın boyunca
Teşekkürler
Bir zahmet bundan sonra 3 çocuğu da varsa aşkla ilgili yere mantık evliliği yapsın
kafa dengi birini bul bence daha rahat olmaz mı?
Olur tabi
bencede olur hemde çok güzel olur.
Mantık evliliğiyle 2 çocukla daha boşanır... duygu olmayan yerde bırak evlilik arkadaş bile olunmaz
3 çocukla neyin aşkı... çocukların aşkın olmalı bu saatten sonra
3 çocuk var ortada onlara aşık olsan, hani onlarda insan. Sen doğurmuşsun sonuçta.
Mantık ama erkeğin sana baktığı ve sana nasıl davranacağı önemli bunları önceden bakman lazım
İlk evlilik ne şekilde olursa olsun bitmişse artık her türlü mantık evliliği şart
Bilmeyiz 3 çocuklu kadını. kabul. eden erkek zor bulunur
Ahlâklı düzgün birini bulduğundan eminsen mantık evliliği ile mutlu olursunuz bence
Her ikiside olmalı, yok diyenlere bakma 25. yaşından küçük olanlar hep ergen tayfa, bulursun elbet hakkında hayırlısı.
İnşallah
Boşanmış kadın aşk ararken yemediği yaprak kalmiiyor.
Aşk geçici. Dünyanın en yakışıklısıyla beraber olsan zamanla o kişi sıradanlaşıyor. Bunun için mantık bir kenara bırakılamaz.
Çocuklu biri ile evlilik düşünmen sen ve çocukların için daha iyi olur ama Neden boşandıları da önemli
Kafa dengi değilse evlenme
Bence de
3 çocuktan sonra hala aşkı aramak da 🤔
var mı biri
İşte var ama geniş biri
Geniş derken mezhep olarak mi
Yok karakter olarak
Ben yapamadım çocuktan sonra o dengeyi kuramadım heleki 3 taneden sonra sana daha zor bence
Olsun ben kurarım adam gibi adam olursa
Yaşın kaç?
31
Maşallah daha gençsin mesleğin falan varsa azmi bırakma
Çalişma şansım yok maalesef
3 cocuktan sonra bence hiç bişey aramasın çünkü yeterince derdini belasını bulmuş gibi 🤣🤣
Mantıklı. olabilir çocuklar ne olacak
Bende kalacak
Aşk evliliği sağlam bir evlilik olmuyor maalesef mantık evliliği daha sağlam
evliliği bir kenara koyup 3 çocuğuyla mutlu bir hayat ve evlenmeden kurulacak aşk ilişkisi daha makbul olur
Mantığın yattığı adama karşı en ufak bi his yok mu
👍👍
@olgun1kisii ya biraz değişik biri güvenemiyorum
Yani olay sadece mantık maddiyat ve cinsellikse evet burada maddiyattığını kullanabilirsin ama bunların hepsinin birer geçici olduğunu unutma zamanla bundan da sıkılırsın biraz sevgide olması gerekiyor bence para bir yere kadar ama şöyle bir olay var yani ikiniz de birbirinizi serbest bırakacaksınız sadece herkes kendi hayatını yaşayacaksa var para daha önemli bence senin maddi yönden rahatlatıyorsa sıkıntı yok
Karakterli birini bul aşka bakma. ben seni tanımak istesem ciddi ilişki niyetiyle ne dersin bana bir şans verir misin
Seni tanımak istiyorum
simdi 2 cocuklu bir kadın bir erkekle evleniyor ama baska kadın darp etti sen olsan baska kadın darp eder miydin çocuk için veya erkek için hayatında ne oneml yani sevilmek istemek mutlu olmak için bir başkası harcama normal mi
Haftada bir kez çakacak birini bulsa yeter.
Küm
Kim
Sen yahu
He. Peki duygularım?
Duygularını düzeltecek bir şeyler bulursun. Reels videosu izle.
Hımmm
Üç çocuk sende bilmem kaç çocuk onda. Zor işler.
Onda çoçuk yok
Senden yapar, senin olur beş tane
Yok çoçuk yapmicaz
Mantığına yatana aşık olmalısın ama önce mantık
B. kmu varda 5 dkkalik zevk için 3 çocuk yaptın die sorarlar adama 😏
yargılama hayat sana aynısı yaşatır Allah korusun
Hep öyle diyorlar bi numara olduğunu görmedim daha😉
Acil birisiyle evlenmen gerekmiyorsa biraz zamana bırak ve bakın
Sen rasgele aramaya başla, burdan arkadaşlar eline verir, sana uygun olanı..
Evliliği bir kere tadıp ne halt olduğunu gören bir kadın neden tekrar evlilik düşünür ki. Otur şükür namazı kıl aynı hatayı bir daha yapma çocuklarınla mutlu mesut yaşa git
Maddi gücü olmayabilir
Üç çocuk + boşanmak bu dersi veremedi ise sana biz ne diyelim şimdi
sevgiyi arasan daha iyi olur
Evlenme ben evlendimde ne oldu işte
Ne oldu
@Mrbrawn aldatılıyorum
Cidden mi
Aşkı arayın ama doğru kişide
Bu saatten sonra ne aşkı Allah aşkına üç çocuk var
Çocuklarına baksan daha iyi sanki
Mantık evliliği tabiki
Tartışmasız hemde
Mantık ağır basması lazım
Sen daha iyisini bilirsin
Farklı detaylar kararları yönlendirir
Mantıklı olman lazım artık
aşk zor mantık lazım
O durumda aşk falan bulamazsın bu saatten sonra
Herhalde mantık evliliği
Artık mantık olması lazım
Evlenecek adam bulmuşsa kaçırmasın.
35 yasına gelmıssın hayatımın askını mı arayım dıyosun ıyı mısın abla sen adam gibi 3 cocugunu yetıstır evlenmeden amiının sevdasına mı yaptın 3 cocugu da onların vebalını nasıl odeyeceksın
Mantıken dürüst saygılı güvenilir biriyle evlen aşkımı bulacam diye kumar oynama
Aşk olmazsa ne değişecek
Mesela canım sarılmak istediğinde sarılamayacağım
Ben tek çocuğumla düşünmüyorum bu karar kişinin sadece kendisini bağlamıyor neticede çocuk da var yani...
Hiçmi sevgi yok hep mantık mutsuzluk getirir
Yaşın genç daha ihtiyaçlarına yönelik te bir evlilik olabilir
İhtiyacı vardır tabi. Ev araba tatil vs. Dimi kastettiginiz buydu diye düşünüyorum
En önemlisi cinsellik
Haklı değil miyim
Sen kadına ne verecenki kadın sana cinsellik versin.
Cinsellik tek taraflı olmuyor yalnız karşılıklı oluyor
Yani evet ama erkek sadece o ise yaramamali degilmi. Onun yerini tutacak şeyler satılıyor internette. Artı biseyin olmalı satilandan farklı 😉
E heralde bu kadın içinde geçerli erkeğe sadece delik vermeyecek yani
O zaman onu alıp burada karı kız kovalamicaksiniz beyefendiler
E kadınlar da erkek kovalıyor 😃
Kadınlarin ilk amacı sevgi ilgi bı omuz. Erkeklerin ise cinsellik. Farkı bu
Alakası yok biz seks makinesi miyiz ilk isteğimiz o olsun sadece ilgimiz daha çok
Hayır etmiyorum. Herhangi bir erkek arayinda değilim 😉
O manada bir yaklaşımım yok ki zaten
Kadına direkt cinsellik diye cevap verdiniz. İnsanın fikri neyse zikri de o olur
@hicgerekyokk katılıyorum
Hayır en önemlisi o dedim
Aynen sen bu kafayla devam et. Bir gün aldatilirsan e ama ben yatakta iyiydim dersin
Niye böyle ömrünüz boyunca hiç cinsellik yaşamıyormuş gibi davranıyorsunuz ki evliliğin en önemli temeli cinsellik hepimiz biliyoruz ama siz kadınlar toplum baskısından dolayı bunu kendinize kabul ettirmeyip edebiyat parçalıyorsunuz
Cinsellik önemli değil demedim. Evet önemli. Ama tek önemli olan o değil dedim.
E tamam tek önemli o hep o olmalı diyen yok bu konuda anlaşamadık nedense
Hiç duyup gormuyomusunuz. Adam 10 tane çocuk doğurtuyor kadına. Demekki yatakta iyi. Yataktan çıkmıyor adam. Ama sonra kadın terkedip gidiyor. Neden. Çünkü rahat bir hayat sunmuyor. İmkan sunmuyor. Napsin o zaman yataktaki iyi adamı. Demek istediğim cinselliği hayatınızın merkezine koymayın. Alternafiniz çok. Rahat iyi bir hayat sunarsaniz kadın yanınızda olur. Sırf cinsellik için değil. Önemli diye diye devlet meselesi haline getirdiniz. Önemli demek tek demek değildir bunu unutmayin
Sen davan da haklısın da peki rahat hayat sunan bir erkeğe kadın çocuk dışında ne verecek her şeyi erkek mi yapmış olacak
Evleniyorsa hayat musterektir. Maddi konularda da manevi konularda da. Masraf ortak olmalı. Ama şu da var. İsten gelince tek kadın mutfağa girmemeli. Bulaşık kadının görevi olmamalı. Hani müşterek ya masraflarda. her şey ortak olmalı
O halde kadın da erkekle birlikte işe gidip ortak çalışmalı hayat müşterek tabi
Tabiki. Ben hep derim kadınlarda calismali. Ama asla kendi maasinizdan ya da kariyerinizden düşük birini almayin
Bak toplum baskısını bir kenara bırakınca nasıl da sonuçta buluştuk
Başlangıç sizin olaya direkt cinsellik olarak girmenizdi. Ben çok uzun yıllar önce boşandım. Bir sürü erkek takıldı peşime. Hepsinin amaci cinsellikti. Sanki bu kadının o an tek ihtiyacı olan şey oydu. Bı tanesi faturani odeyebiliyormusum kirani odeyebiliyormusun diye sormadi. Benim kollarına kosacagimi sandılar. O yüzden boşanmış kadınların tek ihtiyacının cinsellik gibi algılanmasına sinir krizi geciriyorum
Yok toplumda boşanmış yalnız kadınlara karşı hemen verir algısı var ama ben tabi öyle bir düşünmüyorum
Bu arada ilk yanıtına soyleyım maddi açıdan ihtiyacıma yönelik gibi ama bazı konularda fazla geniş biri o yüzden güvenemiyorum
Evet sorsan onlarda aynı şeyi söylüyor
Onları bilemem önce insan karşısındakine insan değeri verecek
Bazı konularda fazla geniş ise olmaz bu iş uzak dur
İnsan değeri konusunda emin değıiım işte
Emin değilsen hiç bulaşma kullanır bırakır seni
Mesela özelini arkadaşıma anlatırım diyor
Olmaz ne münasebet
İşte
Olmaz
Teşekkürler o zaman uzak durayım
Rica ederim
ondanda ayrılırsın sen
He
İkinizin şartları nedir
Benim bir şartım yok sadece çocuk istemiyorum. Onun da özel bir şartı yok. Sadece şwhır degiştireceğım
Öyle demek istemedim
Ne gibi