İki kalp bir olunca imkansızlıklar aşılır mı? Yoksa sürekli kendinize engel mi çıkarıyorsunuz?

Engeller sadece zihnimizin içinde. Öyle olmaz, bunu yapmama izin vermezler, bunun için çok güç lazım vs vs vs... İnsan istedikten sonra dış etkenler sadece birer engeldir. Aşmak istedikten sonra elinden tutan varsa aşabilirsin... Ya da yeterince sevmiyorsundur belki de kim bilir...

İki kalp bir olunca imkansızlıklar aşılır mı? Yoksa sürekli kendinize engel mi çıkarıyorsunuz?
Güncellemeler
6 ay
Aşk ilişkileri kategorisine taşıyabilir misiniz soruyu? Şimdiden teşekkür ederimm sevgili modlar (muck)
İki kalp bir olunca imkansızlıklar aşılır mı? Yoksa sürekli kendinize engel mi çıkarıyorsunuz?
Cevapla