Eğer onsuzluk, her iki tarafında şu 3 günlük hayat denilen dünyada yaşaması ve ruhen acı çekmesiyse pek acı verici olmayabilir. Bu acıyı, iki taraftan birinin gözlerini fani dünyaya yummasıyla kıyaslıyorum çünkü her iki tarafta yaşıyorsa yinede bir şans vardır.
Sahi yüzünü, kokusunu, hatta belki de doğru düzgün tanıyamadığı bir insanı neden sever insan? Bu aptallık mıdır yoksa sevgiye duyulan açlık mı?
Ya onsuzluk gözlerimizin önünde onun başkasıyla oluşuysa ne yapabiliriz? Bunda şans aranır mı, ya da sadece avutularak geçecek bir hastalık mı bu?
Şu birkaç cümleyi yazarken bile ne yaşadığını anlamayan bir insana yardım ne arar?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Benim için önemli değil hiç birisi
Kabullenememişliğin acısı o, ikisi de değil yani
Haklısınız, fikrinizle beni aydınlattığınız için teşekkürler.
Para alıyor musun
Anlamadım?