Biriyle çok tartıştığımız için ayrıldık barışır mıyız?

3 aylık sevgiliydik Tartışmalar benden çıkıyordu ama haksız değildim ayrıldık her şey bitmiş gibi konuşuyor helallik falan istedi sizce her şey bitti mi yoksa devam eder mi?
Biriyle çok tartıştığımız için ayrıldık barışır mıyız?
Cevapla