Hoşlandığım erkek arada bir adımı söyleyip hanım diyor. Neyse bazen de tamam patron diyor? Neden?

Normal yüz yüze tanıştık. Onunla 8 aydır düzenli olarak yazışıyoruz, haftada bir arıyor 2 3 saat konuşuyoruz. Bana her şeyini anlatıyor. Ben ona tatlılar yapıp götürdüm. O da bana birkaç hediye aldı ve 1 kere tatlı yaptı. Gün içinde ne yaptığımı detaylı anlatmamı istiyor. Gerçekten iyi olup olmadığımla ilgileniyor. Evet bir zamanlar hayallerim vardı ama bu ondan öncesiydi. Onunla tanıştıktan sonra tamamen değişti. O neredeyse orada olmak istiyorum. Sonraki buluşmamızda bunları söylemeli miyim

Hoşlandığım erkek arada bir adımı söyleyip hanım diyor. Neyse bazen de tamam patron diyor? Neden?
Cevapla