Benim çok yakın 8 9 senelik bir kız arkadaşım vardı biz bununla aynı yerde çalışıyoruz. Benimde çalıştığımız yerde hoşlandığım bir çocuk vardı zaten ćevremde de o çocukla beni yakıştırıyorlardi çocukla sohbetimiz falan iyiydi anlaşıyoruz ama ne ben ilişki anlamında ona yaklaştım ne de o yaklaştı. Bu benim kız arkadaşım bu çocuğa yakın davranmaya başladı bende hani tesadüftür falan dedim üstelemedim baktım işin rengi değişmeye başladı daha yakın olmaya başladı onu uyardım bak dedim hoşuma gitmiyor rahatsız oluyorum dedim bu arada çocuktan hoşlandığımdan haberi var yani bu pek oralı olmadı neyse çocuk benimle bir anda benle konuşmayı kesti kızla konuşuyor ama benle konuşmuyor bende sonradan öğrendim ki arkadaşım benim ondan hoşlandığımı çocuğa söylemiş ve arkamdan çocukla 1 2 gün konuşmuş. Hakkımda ne söylediğini bilmiyorum ama çocuk benimle konuşmuyor aynı yerde bulunmak istemiyor halbuki ben onun hakkında kötü bir şey de söylemedim ama çocuk sebep yokken benimle konuşmuyor. Şimdi ise aynı ortama girince baktığını görüyorum kafamı falan çevirdiğimde göz göze geliyoruz , ortak arkadaşlardan falan hakkımda söylediklerinin duyuyorum beni kışkırtmaya çalıştığını düşünüyorum hiç bir şekilde karşısına kavga etmek için dahi gitmedim daha da uzun bu konu...
Bu sorum erkeklere bu çocuk ortada sebep yokken neden nefret eder sebebi ne olabilir bana kazık atan kız ile konuşuyor ama benimle konuşmuyor sizce neden?
Bu sorum erkeklere bu çocuk ortada sebep yokken neden nefret eder sebebi ne olabilir bana kazık atan kız ile konuşuyor ama benimle konuşmuyor sizce neden?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer