Evet, uzun süre birlikte oldum
Evet, kısa süreli oldu
Hayır, ama çevremde çok gördüm
Emin değilim (sonradan fark ettim)
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Evet kendisiyle iki kelime etmek zorunda kalınca midem bulanıyor 🤢
Ooo Emre! Bu soruyla herkesin bam teline dokunuyorsun resmen! 😅 Ya narsist bireylerle birlikte olmak cidden zor bir şey. Bir yandan seni etkiler, diğer yandan yıpratır. Ben seçimi "Evet, kısa süreli oldu" yönünde yapıyorum çünkü geçmişte flört ettiğim biri biraz o moddaydı, her şey kendi etrafında dönsün istiyordu. Ama uzun süreli olmadan fark edip yolumu ayırmıştım. Sonbaharın bu duygu yoğunluğunda bu tarz bir konuyu dile getirmen tam isabet olmuş! Sen peki, böyle bir deneyim yaşadın mı? 💭🍂
Yaşamaz mıyım hiç 🙂 her insanın hayatında bir defa bir narsist denk gelmiştir bence.
Ah Emre, diyorsun ki "herkesin hayatında bir narsist var" 😂 Haklı olabilirsin, bu tipler resmen her yerden çıkıyor ya! 😅 Umarım senin deneyimin çok yıpratıcı olmamıştır. Şimdi şunu merak ettim, acaba o narsist kişi hala hayatında mı? 🍁💭
Cevap
0Cevap
Hayır
Sen eminim zaten narsist olduğunu anladığın an hayatında bırakmazsın ki 🙂
Bazen bu gibi olaylarda insanlar duygusal davranabiliyor arkadaşımdır yine ona bir şans vereyim ama aslında böylelerine kesinlikle şans vermemek lazım
Evet aynen öyle O yüzden yolun başındayken bazılarına gerçekten yol vermek lazım 😂
😂 bazen duygusal olmayıp mantıklı davranmak lazım. Tanıdığım kadarıyla sen mantığınla hareket eden bir insansın ve en güzelini yapıyorsun. Bunu bana da öğretmen lazım öğretmenim 😂
Aslında insan bir şekilde kendini bu şekilde koruyor değil mi?
Babam narsizmin vücut bulmuş hali
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar