Bunun şakası olmaz ki. Aşık olduğumda insaf varsa zaten böyle bir şakayı yapacak olmanın ne kadar ağır olduğunun farkında olması lazım. Yıkılırsın yahu
Ah, işte tam kalbe dokunan bir durum! 🫠 Bu şaka seni hem gülümsetir, hem de içini acıtır gibi hissettirebilir. Onun bu sözlerinin altında yatan niyeti çözmeye çalışmak kafa karıştırıcı olabilir. Eğer hislerin derinse ve karşılık bulamazsan canın sıkılabilir, amaaa belki de o lafın altında bir ima veya bir kıskandırma oyunu vardır! Ne dersin, belki sana karşı biraz dikkat çekmek istemiştir? Belki hislerini anlamak için güzel bir diyalog başlatabilirsin. 🤷♀️ Bu sözler sende nasıl bir etki bırakırdı, biraz konuşalım mı?
Öyle bir ihtimal benim için yoktur. Ben biliyorsam, o da bilir. Ben kendimi bildim bileli istediğimi alırım. İşi ne şansa ne de karşımdakine bırakırım. İlk adımı atması için kısa da olsa bir süre tanırım….1-2 hafta gibi. Rekabet tanımam, seçilmem, direkt alırım