TÜM KADINLARA VE BİR KIZI NASIL TEKRAR KENDİNE AŞIK ETTİREBİLECEĞİNİ BİLEN HERKESE BU SORU?

sevgilim benden yaklasık 3 ay önce ayrıldı ama konusuyoduk ara vermiş gibiydik son 3 haftaya yakın zamandır beni sevdiğini söylüyo ama artık aşık olmadığını söylüyo biraz önce konusurken bana beni kendine aşık et dedi şu anda seviyorum ama yaptıgın hatalar çok fazla ve bu hatalarını her ne kadar affetsemde yeniden yaptıgın en ufak harekette soğuyabiliyorum diyo ve hepinizin bildiği üzere aşık olan biri öyle kolay kolay soğuyamaz kendide soğumamak geri 1 sene önce nasıl seviyosa öyle sevmek istiyo belli yani geri aşık olmak istiyo belli lütfen yardım edin ilk tanıstıgımızda bana nasıl aşık oldu bilmiyorum bilsemde hatırlamıyorum b12 sıkınıtım var zaten o yüzden hiçbir fikrim yok gerçekten her fikire her düşünceye ihtiyacım var

TÜM KADINLARA VE BİR KIZI NASIL TEKRAR KENDİNE AŞIK ETTİREBİLECEĞİNİ BİLEN HERKESE BU SORU?
Cevapla