YATAY GEÇİŞ İLE İLGİLİ KAFAMA TAKILAN CİDDİ BİR SORU VAR YARDIMCI OLUR MUSUNUZ?

arkadaşlar yatay geçiş yapmaya sonradan karar verdiğim için çok yüksek bir gano ya sahip değilim ganom 2,88 alttan hiç bir dersim yok ve geçiş yapmak için uygunum fakat araştırma yaptığımda birçok üniversite 4 lük sistem üzerinden en az 3 ortalama istiyor ve 100 lük sistemden de 75 fakat kafama takılan şu : benim ganom yani 2,88 4 lük sistemde uymasa da 100 lük sisteme çevirildiğinde 78 gibi bir ortalama yapıyor
sizce bu ne anlama geliyor başvurabilir miyim yoksa başvuramaz mıyım?
gerçekten anlamıyorum arkadaşlar zor durumdayım lütfen yardım edebilir misiniz?
YATAY GEÇİŞ İLE İLGİLİ KAFAMA TAKILAN CİDDİ BİR SORU VAR YARDIMCI OLUR MUSUNUZ?
Cevapla