arkadaşlar yatay geçiş yapmaya sonradan karar verdiğim için çok yüksek bir gano ya sahip değilim ganom 2,88 alttan hiç bir dersim yok ve geçiş yapmak için uygunum fakat araştırma yaptığımda birçok üniversite 4 lük sistem üzerinden en az 3 ortalama istiyor ve 100 lük sistemden de 75 fakat kafama takılan şu : benim ganom yani 2,88 4 lük sistemde uymasa da 100 lük sisteme çevirildiğinde 78 gibi bir ortalama yapıyor
sizce bu ne anlama geliyor başvurabilir miyim yoksa başvuramaz mıyım?
gerçekten anlamıyorum arkadaşlar zor durumdayım lütfen yardım edebilir misiniz?
sizce bu ne anlama geliyor başvurabilir miyim yoksa başvuramaz mıyım?
gerçekten anlamıyorum arkadaşlar zor durumdayım lütfen yardım edebilir misiniz?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Kadın Emeği
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar