Sorum 30 yas uzeri erkeklere boyle bir erkek kiz yazmaz ise erkek yazar mi?

34 yaşında bir erkek düşünün. Evlilik ve yuva kurma fikri aslında kafasında var ama şu an maddi sorunlar yaşadığı için sorumluluk almaya hazır hissetmiyor.

Yaklaşık 2,5 ay boyunca bir kızla dertleşiyorlar, kızı guzel buluyor hayatinda kendi tercihi ile kimsede olmamis maddiyatada onem vermiyor tatlı sohbetleri oluyor. Yüz yüze gelmiyorlar ama birbirlerinin fotoğraflarını görüyorlar, yani bir tanışıklık ve hafif bir ilgi var.

Kadın duygularını açıkça söylüyor.

Erkek ise “Beni bekleme, seni oyalamak istemem ama iletişime kapalı olduğum anlamına gelmez” diyor.

Kadın ara ara (9 gün, 5 gün, 4 günde bir) yazınca erkek cevap veriyor ama eskisi kadar sıcak değil, daha mesafeli oluyor.

Ama buna rağmen erkeğin kadınla ilgili hikayelerine bakmayı hiç aksatmadığını da gözlemliyor

Sorum şu:

Böyle bir durumda 30 yaş üstü erkekler neden hem uzak hem yakın davranır?

Hikayelerine bakıp, iletişimi tamamen kesmeyip ama aynı zamanda soğuk davranmalarının nedeni nedir?

Bu durum “ilgi var ama sorumluluk almak istemiyor” anlamına mı gelir, yoksa sadece nezaket mi?

Ve kız uzaklasip mesafe koyduktan sonra yazar mı?

Sorum 30 yas uzeri erkeklere boyle bir erkek kiz yazmaz ise erkek yazar mi?
Cevapla