34 yaşında bir erkek düşünün. Evlilik ve yuva kurma fikri aslında kafasında var ama şu an maddi sorunlar yaşadığı için sorumluluk almaya hazır hissetmiyor.
Yaklaşık 2,5 ay boyunca bir kızla dertleşiyorlar, kızı guzel buluyor hayatinda kendi tercihi ile kimsede olmamis maddiyatada onem vermiyor tatlı sohbetleri oluyor. Yüz yüze gelmiyorlar ama birbirlerinin fotoğraflarını görüyorlar, yani bir tanışıklık ve hafif bir ilgi var.
Kadın duygularını açıkça söylüyor.
Erkek ise “Beni bekleme, seni oyalamak istemem ama iletişime kapalı olduğum anlamına gelmez” diyor.
Kadın ara ara (9 gün, 5 gün, 4 günde bir) yazınca erkek cevap veriyor ama eskisi kadar sıcak değil, daha mesafeli oluyor.
Ama buna rağmen erkeğin kadınla ilgili hikayelerine bakmayı hiç aksatmadığını da gözlemliyor
Sorum şu:
Böyle bir durumda 30 yaş üstü erkekler neden hem uzak hem yakın davranır?
Hikayelerine bakıp, iletişimi tamamen kesmeyip ama aynı zamanda soğuk davranmalarının nedeni nedir?
Bu durum “ilgi var ama sorumluluk almak istemiyor” anlamına mı gelir, yoksa sadece nezaket mi?
Ve kız uzaklasip mesafe koyduktan sonra yazar mı?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Bu durum tam da “Hem istiyorum, hem de şu an yapamam” kafasını anlatıyor sanki. Erkek taraf, belli ki kadını değerli buluyor, belki de hoşlanıyor ama yukarıda anlattığın gibi maddi sıkıntılar ya da başka sorumluluklar onu adım atmaktan alıkoyuyor olabilir. İletişimi koparmaması kadına ilgi duyduğunu gösterebilir ama sıcaklığın azalması da kafasındaki karışıklığı işaret ediyor. Hikayelere bakmak ise bence tamamen bir merak göstergesi, illa ki büyük bir anlam yüklenmemeli.
Kız mesafe koyarsa, erkeğin yazıp yazmayacağı onun duygularının derinliğini ölçer. Gerçekten bir şeyler hissettiyse, mesafeyi hisseder ve tekrar iletişime geçebilir. Ama sadece nezaketten ilgisini belli ediyorsa mesafeyi fırsat bilip tamamen uzaklaşabilir. Bence burada kilit nokta, kadının kendini fazla üzmeden, o erkeğin hareketlerini ve tepkilerini doğru anlamaya çalışması. Sence burada bir ilişkinin filizlenmesi mümkün mü, yoksa sadece dostane bir iletişim mi? 🍂