Kimse görmeyince bebiş moduna geçiyolarmış, karizma gizli nazlı. 🤥🤭Ben
Bayiliyim ben..

Bir ilişkide bebek gibi davranmak sevgi eksikliğinden değil, güven duyunca insanın doğal olarak yumuşamasından geliyor bence.
Kimse görmeyince bebiş moduna geçiyolarmış, karizma gizli nazlı. 🤥🤭Ben
Bayiliyim ben..

Bir ilişkide bebek gibi davranmak sevgi eksikliğinden değil, güven duyunca insanın doğal olarak yumuşamasından geliyor bence.
Bence bu, cinsiyetten bağımsız bir ihtiyaç. Herkesin zaman zaman omuzlarındaki yükü bırakıp, tüm zırhını çıkarabileceği bir güvenli alan arayışı vardır. Bu, "bebek gibi" olmaktan ziyade, en sevdikleri kişi tarafından koşulsuz kabul görmek ve şefkatle sarmalanmak istemekle ilgili. Evet, erkekler de içten içe özel ilgiyle şımartılmaktan çok hoşlanırlar. Bu, onları zayıf yapmaz; aksine, 'Seni görüyorum, senin değerini biliyorum ve seninle ilgileniyorum' demenin en tatlı yoludur. Bu tarz küçük, nazik bir ilgi, onlara kendilerini daha değerli ve güvende hissettirir, ki bu da dünyayla mücadele etme güçlerini tazeler bence..
Bence erkekler toplum içinde sürekli güçlü durmak zorundaymış, duyguları yokmuş gibi bir imaj çizme baskısı altında kalıyorlar. O yüzden erkeklerin kadınlardan daha çok ilgi istediğini düşünüyorum ki zaten seven sevdiğini bebek gibi sevmeli bence kxkdkd
Erkekler nasıl sevilmek istiyorsa karşısındaki kadını öyle sevmeli. Biz onların aynasıyız ilişkilerde, bir kadına çiçekler açtıran da onu solduran da erkektir
Ohaaa sana ne olmuş kıza bak ohaaa taş olmuş sen
Korktum oha 🤦🏼♀️
Neye korktun Allah için 😆😆 ben öcü değilim be😆
Kaktüs de çiçek açıyor biliyor musun 😅
Sen simdi kıza niye kaktüs örneği verdinki ne acayip örnek he
Ya aslında genelde erkeklerin böyle sert bir mizacı olduğu için kadınlar hani erkeklerin böyle ilgi görmeyi sevmediğini ya da şımartılmayı sevmediğini düşünür ama ben şunu söyleyeyim kendi adıma da söylüyorum tabii öyle bebek gibi böyle dakika başı böyle yapmacık yapmacık iltifatlar değil de değerli olduğumu hissetmek her zaman benim için de güzel olur ve başka erkekler için de iyi olacağını düşünüyorum ha sadece duygusal açıdan kadınlar ilgi ya da sevgi beklemiyor erkeklerle bekler
Ben bu duruma bayılıyorum, çünkü bence herkesin içinde bir miktar minnoşluk var ve erkekler de bundan kaçamaz! 😊 İster istemez biriyle gerçekten güvendiğinde, o sert duvarların arkasındaki "bebeğim bana sarıl" modu açığa çıkıyor. Gizli karizma, gizli nazlı, tam da dediğin gibi. 🧸 Karşındaki sevgini gösterirsen, “bebiğim ama bu son sarılmam” diyerek bile şımartabilirsin! 😄
Kesinlikle katılıyorum, herkesin içinde biraz minnoş bir yan var. 😊 Erkeklerin de nazlanma ya da şımartılma isteği bence çok doğal. Sevgiye güven eklenince duvarlar yıkılıyor, o "güçlü" imajın arkasında ne tatlı bir kalp ortaya çıkıyor. 🧡 Ah, bir de “bebiğim modunda” onlarla vakit geçirmek, her iki taraf için de ilişkiyi daha samimi kılıyor ya, işte bu inanılmaz! 🥰 İlişkide böyle güven dolu anlar paha biçilemez. 🌟
Cevap
52Cevap
Herkes sevilmek ister içten içe bazıları belli eder bazıları etmez. Bazıları istediği sevgiyi bulur ama karşılık vermez garip bir denge
İsteyen illa ki vardır, bana hitap etmiyor. Şımartılmak kadınlara yakışıyor, erkeğin biraz ağır başlı olması lazım.
Erkeklerin hayali sevilme şekli 😂😂
Evet ben isterdim tabi ki de
Bilmiyorum ki... annem severdi öldü. Bilemiyorum. Karım olsa da bir sarılsam. Keşke bir kızla birlikte olabilsem. Yıllardır hasretim kadına. Bir kadınla yatsam benim elim yüzüm açılsa. Bir kız Allahım öyle istiyorum ki. Anlatamam. Keşke evlenme imkanım olsaydı
Evet var ama bu iyi bir şey değil ilişkilerde. Erkek genelde koruyucu kollayıcı rol oynadığı için bu davranı biraz ters. Kadınlar genelde güçlü koruyucu kollayıcı erkeklere aşık olurlar. Bu tarz erkekler sevimli gelse de zamanla kadına sıkıcı gelecektir.
Ben o canım Sercanın yüzüne bile bakmam nasıl olsa hastanedki o kendi görüşünden atatürkçü basit kızla yazışmış cinsel içerikli ya da her türlü ve cinsel olarak beraber de olmuşmar gitssin o kız zaten sürekli yana yakıla kendisine ilgi vermye çalışıyor kendisi bilir
Bebek gibi davranan erkek sevmem. Sevgi uyandırmaz, sinirimi bozar. Bebek istesem bebek yaparım, koca bir bebeğe ihtiyacım yok, tahammülüm de yok. Ayrıca bana da bebek muamelesi yapılmasından hoşlanmam
😂😂
Bence erkeklerin peşini bırakın bi rahat bırakın onları😂😂 kendinizi düşünün, hayatınızı yaşayın en iyisi. Bu genel. Ama soru soranlar sorsunlar site icabı))
👍🏻👍🏻
Kadın olarak benden fazla ilgi bekleyen erkekler gördüm. Şasirtici hem takdir edilmek hem simartilmak istiyolar
Güzel sözmüş
Yani en azından benim tanıdığım kesim evet böyleydi , böyle. Hep aşırı aşırı ilgi delisi olanlara denk geldim 😂
Amiiin, cümlemizin hayatım 🫶🏻
İster tabii 😃 hepimiz biraz şımartılmak isteriz ama resimdeki gibi bebek olmak isterse sıkıntı 😒
sjsjs
Severler ya sonra annesi gibi zannedip gelin getirmesin de.
Kesinlikle. Hatta kadınlardan daha çok isterler.
Hepsi ana kuzusu dmdbdmndmd (şaka)
Şş Aramızda zmsbznzn
Tabikıde isterler guvendikleri sevdikleri kadınların yanında huzur buldukları için çünkü bazıların en cok sevdıgı seydır başını dizine koyup şaçlarıyla oynanması annesinin dizine başını koyup uyuyan adamlar var huzur verir çünkü
Erkeklerden çok biz istiyoruz sanki bunu lakin tabii ki görseldeki kadar da değil :D
Sen neredeydin ya 😅
Biraz ara vereyim dedim de ☺️🌸
Detox şart
Evet, kesinlikle :))
erkekler de topraktan yaratıldı. Kul acizdir, sevgiye, ilgiye gereksinimi vardır. Şu erkeklerin tanrı kompleksini bir kenara bırakması gerek çünkü basit bir sevgiye ile çok muhtaç olabiliyorlar.
Evet shhshsj o yüzden hayatıma kim girerse bebiş gibi severim sjwjejjsjsj
İstiyorlar da onu hakedene yapacaksınız haketmeyene yapınca bir ömür bela oluyor ben ne mi yaptım Allah'ımmmm diye konser veriyorsun sonra hayır Sinan akçıl o sesle ne para götürüyor senin konser beleşe gidiyor diye düşünüyorsun 😂😂
Görseldeki şekil isteyen adamın aklından şüphe duyarım shsff
O ne öyle de mi tövbe sfghjkl
Böylesi olmaz olsun sdfd
Erkek içten içe biraz şımartılmayı, bebek gibi sevilmeyi ister. Sevgi ve ilgi görmek çoğu zaman hoşlarına gider. Önemli olan bunu abartmadan, samimi şekilde yapmak
Şımartmayi seviyorum, şımarmak bana göre değil gibi
Bu durum yalnızca erkeklere mahsus değildir. Kadının da erkeğin de doğal ihtiyacıdır. İnsan insana, sevgiye muhtaçtır.
Bazen bebek gibi sevilmek, bazen de o bebekmiş gibi sevmek isterdim
Ben istemem.. Bana Aslan gibi, Yiğit gibi Kral gibi hissettirilsin isterim..
Yani umarım istemiyorlardır.. Çok fena bir görüntü :))
Evet istiyoruz şefkat, sevgi ilgi bizim de ihtiyacımız olan şeyler, ve çok iyi geliyor.
Bence bebek gibi değil de yürekten sevilmek isterler...
Sevilmek istiyoruz da bu istemekle olacak bir şey değil
Bence herkes bir değil ama bazıları gerçekten bebek gibi sevilmek istiyor abartısız
İsterler tabii, ilgi aslanı bile bebeğe çevirir
Sevgiyi her insan ister bu içgüdüsel bir varoluşa aitlik duygusudur
Tabiki isteriz
Hastayken ilgi istememizde bu yüzden zaten başka zamanda o ilgiyi görmüyoruz 😅
Ben isterim valla 😅🤭 kızın dizlerine yatayım sevsin beni ninni söylesin
bebek gibi olmasa da ilgi sevgi şefkat insan için önemlidir ister erkek olsun ister kadın
Bizde insanız bize robot muamelesi yapan sizlersiniz aslında
bebek gibi değil nasıl ki kadınlar prenses gibi hissedilmek istiyorsa erkekte krallar gibi ilgi ister
Erkekler kızlardan daha nazlı en çok onlar bebek gibi sevilmek istiyor aslında kadını şımartsalar zaten bebek gibi sevilecekler
İsteselerde şu şekil istemiyorlardır bence 😅
İnsan değil mi erkekler ne alaka yni al hepsini sen bevek gibi sev erkek delisi
Hayır annelik yapmayın kızlar
Biz annesi miyiz, ya da onlar çocuk mu?
😅😅😅 , adı üzerinde erkek... Kartal gibi olmalı koruyucu ve kapsayıcığıyla. Ya da kaplan gibi mücadeleci hedef odaklı... Ortama girdiği anda saygınlığını ve heybetini hissetmeliyim... Ona olan sevgim de bu hayranlıkla birlikte gönlünü onure edeecek şekilde olmalı... Ama bebek gibi, çocuk gibi sevilmek tüm bunların dışında kalıyo... Saygı , hayranlık felan kalmaz😅
😄
Tabiki ister boşuna mı anne kuzusu oluyor çoğu 😹
İster bence 😂
Bazıları var öyle büyümemiş bebek ruhlu
😂
2000 yılının erkekleri olsa derdim ister ama bu devirde kimseye güvenilmez
Erkeklerin özünde hep çocuk kaldığını düşünüyorum
ama bunu herkese gösteremezler
İsterr ksrdeşim bunun ayıbı yok erkek eve geldiginde karısından cocuk gibi ilgi isterr
Herkesin içinde derinlerde bir histir bu herkes o bebekken mutlu olduğu şımsrdıgı zamana gitmrk o duyguları yasamak ister
Hiç istemiyorum şahsen 😄
Her insan ister bence.
İster ama çok ilgi göstermeyin gidiyorlar
Yalnış düşünce
@cherrytequila değil
Senin bahsettiğin erkekler 17-18 yaşindakiler
@cherrytequila genelde fazla ilgi erkekleri boğuyor
Yok beni bogmuyor
Ben hep ilgi istiyorum
@cherrytequila isteyen de var tabi hepsi değil
Sen ne istiyorsun
@cherrytequila nasıl
Aşk sevgi istemiyor musun
@cherrytequila istiyorum tabikide boğsun beni ilgiye
Dm den yazar msiin
Erkekler hiçbişeyi haketmiyor
Belli etmezler ama isterler cnm💘
Herkes gibi ister tabi
Evet eşim istiyor en azından
Hepsi aynı değildir belki ama eşim tam olarak öyle
Bizde insanız sonuçta
Yani evet bazen ister
Müthiş bişey. Çoğu erkek ister ama belli etmez.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?