Sizi reddeden hoşlandığınız erkek yazmaya devam ediyorsa bu ne anlama geliyor?

ona açıldım ve nazikçe reddedildim arkadaş olarak görüyormuş beni başından beri. o günden sonra konuşmayı kesmiştik ama kısa süreliğine ben onun yaşadığı şehire gittim çalışmak için. orada yeniden karşılaştık ve konuşmaya başladık ama her gün falan değil ve arkadaşça. yani ben hala seviyorum unutamıyorum onu. arkadaş ayağına biraz flört de ediyor olabilirim ;) ara sıra birbirimize Instagram'dan reels falan atıyorduk. birkaç gün önce Whatsapp'tan bana yazdı normalde ordan hiç konuşmazdık. halimi hatrımı, neler yaptığımı, nasıl gittiğini falan sordu. uzun zamandır yazmayı düşünüyormuş kısmet bugüneymiş dedi. hiç beklemiyordum açıkçası yazmasını durduk yere. geldi kendini hatırlattı yine. onunla konuşmayı çok seviyorum gerçekten mutlu ediyor beni. esprilerimi falan anlıyor karşılık veriyor. o yazmadan önce modum çok düşüktü ama o yazınca aniden her şeyi unuttum. beni reddetmesine rağmen bana yazması kafamı karıştırıyor açıkçası. değerimi anlamış olabilir mi, benimle konuşmayı o da seviyor ve özlüyor mu diye düşünüyorum. sizce amacı ne bu kişinin? ne yapmalıyım?

Sizi reddeden hoşlandığınız erkek yazmaya devam ediyorsa bu ne anlama geliyor?
Cevapla