Bir erkek yazmıyorsa sevmiyordur doğru muyum?

Biri bana bir söz söylemişti aklımda kalmış hoşlanan veya seven bir erkek konuşmak için fırsat arar hep yazar demişti. Yoksa erkeklerin kafasında kurduğu başka düşüncelermi var bilen söylesin. Benim kanımca sevmiyor.

Not: ilk sen yaz falan demeyin ilk mesajı ben attım konuştuk falan sonra o orda kaldı son yani hiç yazmadi hiiic hemde. Seven bir erkek ilk mesajı atan bir kızdan özgüven alıp devamını getirirdi demek ki sevmiyor.
Bir erkek yazmıyorsa sevmiyordur doğru muyum?
Cevapla