Güncellemeler
+1 yıl
……
Güncellemeler
+1 yıl
Ya kusura bakmayın arkadaşlar soru da güncelleme yapınca bildirim geldiğini bilmiyordum
ilişkinin devam edeceğini bildiğin halde yazıyorsan , acizlik olur mu? Ya da tam bitmediğinden eminsen?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Yazmıyorsa devam edeceğini sanmam sen kendini kandırıyosun
Biliyorum aslında işte bazen çıkmazda oluyorsun takıntı gibi
Bak bişeyi çok elde etmek istiyorsan vazgeç vazgeçince geri geliyoe
Bunu da biliyorum
Vazgeçtiğim anda köpek gibi geleceğini de biliyorum
Ama işte bu haftayı bi atlatayım sağ Salim rezil olmadan daha fazla
Duyguları yönetmek çok zor
Yazmıyorsa boşa kürek çekme boş ver yoluna devam et
Sen yazmadığın takfirde devam etmeyen bir ilişki ya da diyalog devam etse kaç yazar ki
Bir kere en fazla iki kere yazılır sonra adım atılmıyorsa bırakırım ben
iletişim kurmaya çalışmak acizlik değildir insani bir harekettir 2 gün susuz yaşamaktan aciziz bazen kendimize çok anlam yüklüyoruz.
Evet herkeste acizlik diyor
Bizde sonsuza kadar yazmayacağız hoş
mantıklı değil o zaman kimse kimseye yazmamalı, çaba göstermemeliyiz gurursuzluk olan seni istemeyen birine kendini dayatmaktır asıl.
Yazma bende aynı durumdayım kendisini vazgeçilmez zannediyor
Böyle bir durum yok aslında herkes heskesten kolay vazgeçebilir ama ben yarın kalanı tamamlamak istiyorum sadece
Neoldu güncelleme yapmışsın
Güncelleme de bildirim geliyor mu ki
Evet
Pardon ya bilmiyordum takılıyom öyle
Anladım
seni umursamadığını fark ettiysen sende onu umursamicaksın sesizce uzaklaşacaksın
Gurursuzluğun ve kendine saygısızlığin hası olur.
Ama yaptım ki
Denemekten zarar gelmez
Ne acizlikmiş ne görürmüş ne bu hisler be
Hayır değildir
Yani merak ediyorum, kıskançlık yüzünden gittiyse bide
Ne oldu da kıskandı
Kıskandı işte ondan sonra konuşmamız bitti
Gereksiz bir kiskanmaysa acizliktir yazman
Yok gereksiz değildi hata bendeydi
Hatani biliyorsan özür mesajı atarak başlaya bilirsin
Yooo
Neden acizlik olsun
Acizlik olur