Erkek sana yazmadığı halde yazmak acizlik mi?

ilişkinin devam edeceğini bildiğin halde yazıyorsan , acizlik olur mu? Ya da tam bitmediğinden eminsen?

Güncellemeler
+1 yıl
……
Güncellemeler
+1 yıl
Ya kusura bakmayın arkadaşlar soru da güncelleme yapınca bildirim geldiğini bilmiyordum
Erkek sana yazmadığı halde yazmak acizlik mi?
Cevapla