BBi erkekle bi kere konuştuktan sonra o size yazmazsa, yazmak yüzsüzlük mu olur?

Ilk kez gecen hafta konuştuk eğlenceli bo konuşmaydı.

Ama sonra yazmadı bende bisey demeye cekindim

BBi erkekle bi kere konuştuktan sonra o size yazmazsa, yazmak yüzsüzlük mu olur?
Cevapla