Biriyle sohbet etmek için tipini onaylamak istemem ego mu?

Ya adamın profilinde fotoğraf yok sohbet etmeye çalışıyor. La seninle edeceğime chatGPT ile ederim. Seninle niye edeyim? Sjsjks

Tipini göreyim diyorum, ilgimi çektiğini belirtsem direkt abazanlık yapıyor, konuşmayı kesiyorum. İlgimi çekmese, düzgünce konuşmayı bitirmeye çalışıyorum. Gelip bir ton küfür ediyor ksldxl lan napim bana uygun değilsin işte, konuşup umut versem daha mı iyi anlamadım kdlclccl

Güncellemeler
6 ay
30 - 35 yaş arası kendini gizliye alıp yorum yapan dayılar bi susun ya. Kendinizi gizliye alma nedeniniz %100 bana mesaj yollamış ve umursanmamış olmanız. Sanki bilmiyorum kuyruk acınız olduğunu :(
Biriyle sohbet etmek için tipini onaylamak istemem ego mu?
Cevapla